Stby tid på SPV
Fra : Ukendt

Dato : 09-04-03 10:27

Hej NG

Har den seneste opdatering afhjulpet problemet med den korte stby til på
SPVen??

Jeg vil gerne høre hvor længe I har mellem opladningerne.

PFT

/Michael

Fra : GiWeo

Dato : 09-04-03 16:39

Det har hjulpet MEGET !!!!

Den kan vel holde en uges tid hvis man ikke bruger den helt vildt....

Lars Engelhardt - Hillerød - Danmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links Politiscanner og PMR-446 walkie på
http://www.lars-engelhardt.dk
Lad os snakke på MSN: giweo@hotmail.com
ICQ: 4835755

Fra : Nicolai \(2800\)

Dato : 09-04-03 17:06

"Mic*2860*" <mail(at)michael-jensen.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> SPVen??
>
> Jeg vil gerne høre hvor længe I har mellem opladningerne.

Jeg nåede ikke at teste med den gamle software version. Men den nye holder
lige så godt som min Nokia 8310.

mvh
nicolai

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 09-04-03 17:42

"Mic*2860*" <mail(at)michael-jensen.com> wrote in message
> Hej NG
>
> Har den seneste opdatering afhjulpet problemet med den korte stby til på
> SPVen??
>
> Jeg vil gerne høre hvor længe I har mellem opladningerne.

Jeg bruger min SPV til SMS, tlf. opkald & MP3 afspilning flere gange hver
dag, og der kan sagtens gå 2½-3 dage før den skal genoplades.

--
Chris
: )

Fra : MasterD

Dato : 09-04-03 20:18

jeg bruger min meget til mp3, sms og spille og der holder den kun næsten 2
dage.

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 09-04-03 20:44

"MasterD" <danny@NOSPAMpost4700.dk> wrote in message
> jeg bruger min meget til mp3, sms og spille og der holder den kun næsten 2
> dage.

Tja, det går meget an på hvad din indstillinger for skærmbelysnings-timeout
er. Jeg bruger slet ikke min SPV til spil, og slvflg. erder lys i skærmen
hele tiden mens du spiller...

--
Chris
: )

Fra : Dr.Ralph

Dato : 09-04-03 20:56

> [...]
> SPVen??
>
> Jeg vil gerne høre hvor længe I har mellem opladningerne.

Det har hjulpet MEGET -min holder nu fint 2-3 dage med dagligt snakken,
roden i menu, MP3 spilning og sms skrivning.

Er blevet MEGET glad for min SPV efter den DK update nr.2
Det er min bedste mobil nogensinde og jeg har haft en pæn sjat mobiltlf.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-03 10:43

> [...]
>
> Er blevet MEGET glad for min SPV efter den DK update nr.2
> Det er min bedste mobil nogensinde og jeg har haft en pæn sjat mobiltlf.

Fedt, tak for de mange indlæg (c;

/Mic