Skærme
Fijala 3554
19" NEC FE950 ?
Fra : per

Dato : 22-03-01 16:30

skulle være den bedste skærm iflg. AOD men findes ikke på
www.edbpriser.dk
kan det være fordi den hedder noget andet ?

De af jer der har 19" og som har prøvet og set flere, hvilken ville i
vælge ?
Skriv nu ikke at jeg bare kan henvende mig til en forhandlers
udstilling, det kan jeg
ikke fra den Ø jeg bor på

mvh
per

--
per@arberg.dk
Min adresse er gyldig i fire uger eller indtil den modtager spam.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 22-03-01 18:40

>"per" <per@arberg.dk> skulle være den bedste skærm iflg. AOD men findes
ikke på www.edbpriser.dk

Du kan finde en forhanderliste på
http://www.jai.dk/audio/index.asp/sprog=dk
Vejledende er kr 4994,-

/A -

PS Min NEC 1525M er lige kommet og den har "kun" en defekt pixel og den
sidder nogenlunde af vejen så det er nok til at leve med, selvom jeg jo
hellere ville have haft en helt fejlfri. Lige nu erstatter den min 17" Nokia
trinitron skærm og sikke et stort skrivebord jeg nu har Men jeg må
hellere tagen bilen på arbejde imorgen så jeg kan få den med hjem

Fra : Dr. Ralph

Dato : 23-03-01 03:34

>skulle være den bedste skærm iflg. AOD men findes ikke på
>www.edbpriser.dk
>kan det være fordi den hedder noget andet ?

Af en elelr anden mystisk grund, så har Mitsubishi/NEC valgt ikke at
markedsføre sig i Skandinavien - derfor er skærme fra NEC/Mitsubishi
svære at få fat i i DK.
Men jeg ved, at www.computerstore.dk sælger dem.

Ellers check importørens site ud for forhandlere www.jai.dk

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@remove.mail.com
Please remove "remove." before mailing me.