Ericsson lader til forskellige tlf.
Fra : bad

Dato : 09-04-03 06:49

ja dav !

Kan man bruge den lader som følger med R600 til T68i og omvendt ?
Jeg har også en gammel bil lader (også til en Ericsson , dog lidt ældre)
alle har samme stik
volt´en er foskellig på dem , har det ikke bare noget at gøre med oplade
tiden ?
kan det skade batterierne ?

På forhånd tak !

Fra : Bill

Dato : 09-04-03 11:39

"bad" <bad@man.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> alle har samme stik
> volt´en er foskellig på dem , har det ikke bare noget at gøre med oplade

Jeg bruger min gamle lader fra T28 til både T39 og T68i. Ingen problemer!
Bill

Fra : bad

Dato : 09-04-03 12:37

"Bill" <sendmig@hotmail.com> wrote in message

> "bad" <bad@man.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger min gamle lader fra T28 til både T39 og T68i. Ingen problemer!
> Bill

er volten også forskellige på opladerene?

Fra : Bill

Dato : 09-04-03 15:03

> "Bill" <sendmig@hotmail.com> wrote in message

> er volten også forskellige på opladerene?

Ja lidt:
T28 output: 5 volt, 650 mA
T68i output: 5,1 volt, 450 mA
T39 ??