Dårlige erfaringer med Telekæden???
Fra : master!

Dato : 08-04-03 00:35

Jeg køber en 3310 hos Telekæden på nettet.. der går et halv år.. pludselig
siger mobilen sim-card not accepted jeg sender så telefonen ind til rep. jeg
for den tilbage og den kan læse sim-kort igen men der står også i papirende
at der har været et uautoriseret indgrep i telefonen og at det ikke blir
lavet og at alt garanti ophører fra dags dato.. de siger at telefonens print
og komponenter er skadet og det kun kan været sket hvids den har været
åben..
men jeg har aldrig haft den åben eller til rep. andre steder en hos
telekæden..
de siger så at jeg ska kontakte EMTS...
det gør jeg så, jeg sender telefonen ind til dem
de tjekker den og jeg for den tilbage..
de gir telekæden ret i at der har været et uautoriseret indgrep i telefonen
men de kan ikke sige hvem der har gjort det eller hvornår det er sket og de
kan heller ik udelukke at fejlen er sket hos telekæden..
de kan så også godt se at det er lidt surt for mig da jeg aldrig har rørt
den telefon inden i,
så de syndes at jeg ska kontakte telekæden igen...
det gør jeg så.
først for jeg at hvide at jeg ska snakke med en der er i møde og at han så
vil ringe til mig,
der går så nogle dage og ingen ringer,
jeg ringer så igen.
jeg for så at hvide at han nok ska ringe til mig i løbet af dagen,
det gør han også, han ber så om mit emei nr, og siger så at der er fejl i
deres database og sige at han vil ringe til mig inde for 5-10 min.
der går så 3½ time ingen ringer..
jeg ringer så igen.
jeg for at hvide at de ringer mig op inde for en kort tid..lidt efter ringer
de og siger at de har kikket på sagen,
de siger så at det er som det er min garenti ryger og telefonen blir ik
lavet,
Okay tænker man..
Hva gør man så??

Det kan da ikke passe at man køber en telefon og lige pludselig for at hvide
at den er i stykker og at den ik blir lavet og at alt garanti ryger...

Er der nogle der har nogle gode råd til hvad jeg nu ska gøre, jeg har fået
at hvide at jeg ska kontakte Nokia reklamision? men hvorfor hved jeg ik?

Er der andre der har været ude for ligndene eller bare har haft problemmer
med telekæden må i meget gerne skrive.

mvh toke

Fra : *gavtyven*

Dato : 08-04-03 08:37

Det er her vist en sag for forbruger klagenævnet.
Tag med det samme at send dit indlæg til forbrugerklagenævnet med alle
relevante oplysninger. Og når du så får en tilbagemeldning derfra eller en
berkæftigelse fra dam at de har modtaget din mail....Vidresender du den til
Telekæden

Fra : master!

Dato : 08-04-03 09:33

Ok men hvad er deres adresse og har de evt. en hjemmeside?

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 08-04-03 10:33

master!'s utterance expressed in

> Ok men hvad er deres adresse og har de evt. en hjemmeside?

google er din ven:

http://www.fs.dk/info/fkln.htm

hilsner! - og held og lykke med det.

--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Jesper Winding

Dato : 08-04-03 12:01

Og det virker - Jeg havde samme problem for et par år siden med en Nokia
7110 - "Garantien bortfalder dags dato, og regning sendes til ejer" Jeg
skriver til FI og har scannet behørige papirer ind og vedhæftet - Går tre
dage, hvorefter jeg modtager en "klage modtaget" e-mail. Den videresender
jeg til Telekæden. Og PUF, hører jeg ikke mere fra Telekæden - Regningen fra
dem sendes aldrig til mig osv. og telefonen har jeg ikke haft videre
problemer med inden jeg solgte den efter garantien udløbsperiode.

--
Jesper