|
| Dårlige erfaringer med CBB??? Fra : Mogens Jørgensen |
Dato : 07-04-03 19:00 |
|
Har lige haft en meget ubehagelig oplevelse med subject. På trods af, at jeg
allerede d. 24.11.02 indbetalte 399,- kr til foretagendet, har min mobil
ikke virket. Jeg troede, at det var mobilen, der var brudt sammen, opdagede
først i dag, da jeg byttede sim-kort, at det var CBB, der var synderen. En
opringning til deres hotline udmundede i et større skænderi med et utrolig
højrøvet fruentimmer, som først påstod, at jeg ikke havde betalt, derefter
opdagede, at dette var noget vrøvl og til sidst allernådigst kundgjorde, at
hun ville »gøre mig den tjeneste« at genåbne mit abonnement uden
gebyr(??!!!??#¤#¤?).
Hvem kører foretagendet?? - Carsten fra Thisted?? - Jeg ville være glad for
at høre andres erfaringer.
Venlig hilsen
Mogens
| |
John K (07-04-2003)
| Kommentar Fra : John K |
Dato : 07-04-03 21:32 |
|
"Mogens Jørgensen" <datafusk@image.dk> skrev i en meddelelse
news:41jka.6472$y3.823534@news010.worldonline.dk...
> Har lige haft en meget ubehagelig oplevelse med subject. På trods af, at
jeg
> allerede d. 24.11.02 indbetalte 399,- kr til foretagendet, har min mobil
> ikke virket. Jeg troede, at det var mobilen, der var brudt sammen,
opdagede
> først i dag, da jeg byttede sim-kort, at det var CBB, der var synderen. En
> opringning til deres hotline udmundede i et større skænderi med et utrolig
> højrøvet fruentimmer, som først påstod, at jeg ikke havde betalt, derefter
> opdagede, at dette var noget vrøvl og til sidst allernådigst kundgjorde,
at
> hun ville »gøre mig den tjeneste« at genåbne mit abonnement uden
> gebyr(??!!!??#¤#¤?).
> Hvem kører foretagendet?? - Carsten fra Thisted?? - Jeg ville være glad
for
> at høre andres erfaringer.
Jeg havde en del startproblemer hos Telmore, som endte med en spærret
telefon.
Der var ikke meget hjælp at hente hos kundeservice.
Problemerne blev dog løst til sidst og det er da også mit indtryk at de har
fået noget mere styr på det hos Telmore.
Der sker fejl hos alle selskaber - nogle er dog værre end andre.
Hvis det har været dit eneste problem hos CBB, så betragt det som et uheld -
hvis problemerne fortsætter, er der jo ikke andet at gøre end at skifte
selskab.
Mvh
John K
| |
Henrik Stidsen (07-04-2003)
| Kommentar Fra : Henrik Stidsen |
Dato : 07-04-03 21:57 |
|
"John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> wrote in
news:3e91e03b$0$29553$ba624c82@nntp04.dk.telia.net
> Problemerne blev dog løst til sidst og det er da også mit
> indtryk at de har fået noget mere styr på det hos Telmore.
Det må de ha - ellers var de nok ikke blevet kåret som DK´s bedste
kundeservice :)
--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white
guy, the best golfer is a black guy, France is accusing the US of
arrogance and Germany doesn't want to go to war."
| |
Mogens Jørgensen (07-04-2003)
| Kommentar Fra : Mogens Jørgensen |
Dato : 07-04-03 22:43 |
|
Tak for udmeldingerne, - jeg glemte at fortælle, at jeg ikke engang fik
skyggen af en undskyldning, og at min mobil først bliver genåbnet på
mandag, - altså om en uge!
Jeg er selv opdraget med, at man, hvis man kvajer sig og forulemper folk, så
gør man sit yderste for at genoprette skaden og i det mindste ikke er
for »fin« til at undskylde sit kvajeri.
Venlig hilsen
Mogens
"Henrik Stidsen" <idontwantnospam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns9356E922FFE1FHS235DK@130.225.247.90...
> "John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> wrote in
> news:3e91e03b$0$29553$ba624c82@nntp04.dk.telia.net
>
> > Problemerne blev dog løst til sidst og det er da også mit
> > indtryk at de har fået noget mere styr på det hos Telmore.
>
> Det må de ha - ellers var de nok ikke blevet kåret som DK´s bedste
> kundeservice :)
>
> --
> .: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
> "You know the world is going crazy when the best rapper is a white
> guy, the best golfer is a black guy, France is accusing the US of
> arrogance and Germany doesn't want to go to war."
| |
Martin (09-04-2003)
| Kommentar Fra : Martin |
Dato : 09-04-03 19:38 |
|
On Mon, 7 Apr 2003 23:43:12 +0200, "Mogens Jørgensen"
<datafusk@image.dk> wrote:
>Tak for udmeldingerne, - jeg glemte at fortælle, at jeg ikke engang fik
>skyggen af en undskyldning, og at min mobil først bliver genåbnet på
>mandag, - altså om en uge!
>Jeg er selv opdraget med, at man, hvis man kvajer sig og forulemper folk, så
>gør man sit yderste for at genoprette skaden og i det mindste ikke er
>for »fin« til at undskylde sit kvajeri.
>Venlig hilsen
>Mogens
Jeg kan kun gode erfaringer med Smarttalk ( http://www.smarttalk.dk),
der også er konkurrencedygtige med CBB & Co.
--
Martin
Nam et ipsa scientia potestas est
| |
Lars Christensen (09-04-2003)
| Kommentar Fra : Lars Christensen |
Dato : 09-04-03 20:48 |
|
On Wed, 09 Apr 2003 20:38:18 +0200, Martin <matterz@gay.com> wrote:
>
>Jeg kan kun gode erfaringer med Smarttalk ( http://www.smarttalk.dk),
>der også er konkurrencedygtige med CBB & Co.
Eneste ulempe er at det koster 50 øre i opkaldsafgift hver gang og at
man skal have et minimumsforbrug på 50 kr om måneden for at slippe for
at betale 25 kr.
Lars
| |
Steven Nybo Andersen (10-04-2003)
| Kommentar Fra : Steven Nybo Andersen |
Dato : 10-04-03 01:17 |
|
"John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3e91e03b$0$29553$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Jeg havde en del startproblemer hos Telmore, som endte med en spærret
> telefon.
>
> Der var ikke meget hjælp at hente hos kundeservice.
>
> Problemerne blev dog løst til sidst og det er da også mit indtryk at de
har
> fået noget mere styr på det hos Telmore.
>
> Der sker fejl hos alle selskaber - nogle er dog værre end andre.
>
> Hvis det har været dit eneste problem hos CBB, så betragt det som et
uheld -
> hvis problemerne fortsætter, er der jo ikke andet at gøre end at skifte
> selskab.
Hvis du med dette indlæg tænker tilbage til problemerne med at portere et
nummer fra et andet firma
til Telmore så skal det retfærdigvis siges at disse problemer IKKE skyldes
Telmore men
derimod TDC. Det er i sidste ende deres skyld at der var problemer med
Telmore
fordi det er TDC der faktisk havde problemer med at portere numre over.
Desuden var de sløve og langsomme til at få dem løst hvilket bl.a. gik ud
over Telmore.
Ang CBB skal jeg ikke udtale mig men jeg vil da lige understrege at de er
serviceprovider for på Sonofons net.
Alene det faktum at Sonofon er indblandet giver uværgeligt nogle problemer.
Jeg har desværre kun bitre erfaringer med dem og deres elendige teknik som
har det med at bryde ned
på alle mulige og umulige tidspunkter.
Steven.
| |
Bjørn Jørvad (10-04-2003)
| Kommentar Fra : Bjørn Jørvad |
Dato : 10-04-03 01:25 |
|
"Steven Nybo Andersen" <steven@1977privat.dk> skrev i en meddelelse
news:3e94b7f1$0$204$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
KLIP
> Jeg har desværre kun bitre erfaringer med dem og deres elendige teknik som
> har det med at bryde ned
> på alle mulige og umulige tidspunkter.
Blot af almindelig nysgerrighed ... hvad er det som bryder ned på alle
mulige og umulige tidspunkter hos Sonofon...?
Teddy´s virksomhed skal jeg ikke gøre mig klog på.
--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn - Besøg Dk.Fritid.Bil
Foreningens hjemmesider:
http://www.dkfritidbil.dk
| |
Steven Nybo Andersen (10-04-2003)
| Kommentar Fra : Steven Nybo Andersen |
Dato : 10-04-03 12:56 |
|
"Bjørn Jørvad" <hr*_FJERNDETTE_*bjoern@post.*FJERN_DETTE*tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3e94b9cf$0$138$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Steven Nybo Andersen" <steven@1977privat.dk> skrev i en meddelelse
> news:3e94b7f1$0$204$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> KLIP
>
> > Jeg har desværre kun bitre erfaringer med dem og deres elendige teknik
som
> > har det med at bryde ned
> > på alle mulige og umulige tidspunkter.
>
> Blot af almindelig nysgerrighed ... hvad er det som bryder ned på alle
> mulige og umulige tidspunkter hos Sonofon...?
Ja eet af deres svage punkter er f.eks. deres beskedcentral.
Jeg har i de 2 år jeg havde Sonofon, meget ofte oplevet at jeg ikke kunne
sende beskeder fra min mobil
fordi deres beskedcentral brød ned. Dette problem har jeg tilgæegæld ikke
oplevet siden jeg skiftede til
Telmore.
Nu hører man så at der er problemer med at modtage raporter hos CBB/Sonofon
og
jeg kan godt nikke genkendende til den problematik også.
> Teddy´s virksomhed skal jeg ikke gøre mig klog på.
Øh det er du lige nødt til at uddybe lidt tror jeg.
Steven
| |
Ulrik Brinck (08-04-2003)
| Kommentar Fra : Ulrik Brinck |
Dato : 08-04-03 01:57 |
|
>Jeg ville være glad for at høre andres erfaringer.
Jeg har været kunde hos dem i halvanden uge nu, regnet fra den dag, hvor mit
telefonnummer blev overført dertil. Helt uden startproblemer gik det ikke,
men hvor meget der skyldtes fejl fra CBB og hvor meget, der skyldtes fejl
fra diverse netværksoperatører er ikke til at vurdere.
At der skete mindst et par uheld fra CBB's side kommer vi dog ikke udenom,
men til gengæld kan jeg slet ikke genkende din oplevelse af deres hotline.
Jeg havde fat i dem en håndfuld gange, og betjeningen var hver gang i orden.
Meget imødekommende, man vidste tilsyneladende hvad man talte om og gav god
information om, hvad der var gået galt og hvad man gjorde ved det. Alle
fejlrettelser skete desuden som lovet og på den lovede tid.
Jeg tror, ligesom John K, at du har været godt gammeldags uheldig med
hotline. Det skal jo to mennesker til at lave et skænderi, men man kan
aldrig gardere sig mod, at det sker.
Og lur mig om ikke din telefon faktisk virker senest på mandag - at beskeden
om, at det først sker på mandag skyldes, at "fruentimmeret" er opdraget til
ikke at love mere, end hun kan holde...
Venlig hilsen
Ulrik.
| |
|
|