SPV??
Fra : Ukendt

Dato : 07-04-03 15:57

Hej NG

Jeg overvejer at skifte min mobil og Ipaq 3630 ud med en SPV, men jeg har
læst et sted, at der er mange problemer med den, er det noget jeg skal
overveje en ekstra gang??

/Mic

Fra : Nicolai \(2800\)

Dato : 07-04-03 16:46

"Michael Jensen" <mail(at)michael-jensen.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg overvejer at skifte min mobil og Ipaq 3630 ud med en SPV, men jeg har
> læst et sted, at der er mange problemer med den, er det noget jeg skal

Hej Mic...

Jeg har selv lige købt en brugt. Og kan ikke umiddelbart finde nogen
problemer med den. Ihvertfald ikke med den nyeste danske software. Så spring
bare ud i det. Men få den software oplåst, så du kan installere ikke
certificerede programmer på den Og køb en med et ekstra sd kort til ..

mvh
Nicolai/2800

Fra : Michael Jensen

Dato : 07-04-03 20:55

Men få den software
>oplåst, så du kan installere ikke
>certificerede programmer på den

Hvordan får man det??

Hvad er egentlig standart udstyr til den??

/Mic

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 08-04-03 07:10

http://www.developers.orange.com/workingwith/2003/03/04/Unlocking/

--
Chris
: )

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-03 09:40

> http://www.developers.orange.com/workingwith/2003/03/04/Unlocking/

Kan man downloade til sin pc og overføre derfra, eller skal det være direkte
til SPVen??

Mvh
/Mic

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 08-04-03 14:13

"Michael Jensen" <mail(at)michael-jensen.com> wrote in message

> Kan man downloade til sin pc og overføre derfra, eller skal det være
direkte
> til SPVen??

Opdateringen (http://orange.dk/spv/update) skal downloades til din PC og
installeres derfra. Ovenstående link vedrører fjernelse af SPVens
Application Certification Requirement [hedder som regel "de-cert"], altså
man kan installér alle ikke-certificeret applikationer. Som standart kan SPV
kun køre Orange-godkendte programmer.

Det er også nemt at fjerne SIM-låsen.

Et par links hvor du kan læse lidt mere om SPVen:
http://www.4smartphone.dk/
http://www.modaco.com (webboard på engelsk)
http://www.monolithix.org/SPV_software.html (et sted hvor man kan d/l flere
apps til SPVen - dog skal din SPV være de-cert for at køre de fleste af dem)
http://msmobiles.com/ - jzpr's lidt "speciel" website. Han har en lidt
anderledes indfaldsvinkel, og man skal ikke nødvendigvis tro på det han
skriver, men siden er OK alligevel :)

--
Chris
: )

Fra : christianjacobsen

Dato : 30-06-03 19:37

Overvej nøje om du vil købe telefonen.

Det er nærmest umuligt at få ekstraudstyr til den i DK.

Jeg har først fået glæde af tlf. ved at købe oplader til bilen på
ebay.co.uk (orange har ikke noget af den slags til den!!)

Batterilevetid med normale samtaler (1 time om dagen max) = 1 dag!!

http://www.kandu.dk/