Nokia telefoner, 6100 eller 6610?!?!?!
Fra : Esben von Buchwald

Dato : 06-04-03 15:40

Hej

Jeg står og vil købe ny telefon... og er rimelig hooked på Nokia 6610, men
har set at der er kommet en 6100 som kan ca det samme, er 2mm kortere, 4,5
mm tyndere og vejer 8 g mindre... har fundet nogle rimelig gode tilbud
herinde
http://www.telekaeden-valby.dk/sonoprivat.htm
der er 800 i forskel på de 2, og ved ik helt om det er det værd.

tænkte også lidt på en 3650, den koste ca 500 mere end 6610 inkl unlocking,
men den ligner lort, er pisse stor osv. men er ellers en lækker telefon i
den forkerte krop

hvad skal jeg gøre? jeg er totalt lost og står i et dilemma!

Fra : L@rs

Dato : 07-04-03 08:35

Hej !

Det kunne være mine ord. Jeg har på samme måde som dig mht. de 3 telefoner.

Jeg vil der til sige at jeg har valgt at vente til efteråret hvor der kommer
ender hedder
6220 - Den er "pæn" som 6610 og 6100 og kan det samme som 3650 og lidt til.
Hvad prisen bliver ?????????

Men jeg tror på, at den er værd at vente på...

Lars

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 07-04-03 16:08

Jeg havde også 6610 og 6100 som jeg ville vælge imellem. Det endte med, at
jeg valgte 6610, som jeg er mægtig glad for. Forskellen er størrelsen, og at
6100 ikke har radio, som 6610 har. Radio er nu en meget dejlig funktion.

Jeg overvejede også at vente på en mere avanceret mobil m. kamera. Men når
jeg tænker mig om, så synes jeg ikke jeg har det vilde at bruge sådan en
kamera-funktion til. Billedkvaliteten er ikke den bedste, men så heller ikke
den ringeste...Men når jeg vil tage billeder, er det for at gemme dem og
evt. printe dem ud på fotopapir, hvilket man ikke kan gøre særlig vellykket
med kvaliteten på disse mobil-kamera'er.

Alt i alt, man får en lækker mobil, hvis man køber 6610. Kender én der har
købt 6100, som er meget tilfreds. Og ja, den er lidt mindre, men ikke noget
man kan mærke, hvis man står med dem i hver sin hånd. Knapperne er til
forskel. Små og runde på 6100 og firekantede og store (metal) på 6610.

Det er meget smag og behag.

Trine

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 07-04-03 18:20

> [...]
> man kan mærke, hvis man står med dem i hver sin hånd. Knapperne er til
> forskel. Små og runde på 6100 og firekantede og store (metal) på 6610.

var inde i nogle butikker i dag og kigge.. må sgu indrømme at jeg er faldet
lidt for 6100, kan godt lide at den er så tynd og let, hvor 6610 er mere
kasseformet som sin forgænger 6510

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 07-04-03 21:15

Kasseformet er nok så meget sagt, da den starter med at være bredere oppe
ved displayet, og bliver smallere nede ved tasterne. Den har facon, hvis man
kan sige det sådan. Hvorimod 6100 har ens bredde hele vejen (set ovenfra).
Men ja, den er lidt tyndere, og det er det gode ved den. Men 0 radio...men
det skulle man nok kunne leve med, mon ikke? *ss*

Trine

Fra : L@rs

Dato : 08-04-03 09:02

Ja, nu i snakker 6610 og 6100 - Så har jeg også set dem begge.

I første omgang synes jeg også at 6610 så fed ud
Men jeg synes nu, at knapperne på 6610 skuffer lidt i for hold til 6100.

Men som det tidligere er sagt, så er det jo smag og behag..... Jo, det er
svært at vælge
når man nu skal ud og bruge 2-3000 kr.

Lars

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 08-04-03 17:52

det blev en 6100

2798 kr, www.1classcomm.dk

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 08-04-03 19:26

Tillykke med den!

Fra : Soyo

Dato : 08-04-03 22:38

"Esben von Buchwald" <usenet@--s-p.a-m--amokk.dk> wrote in news:3e92fe30$0
$219$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> det blev en 6100
>
> 2798 kr, www.1classcomm.dk

Er den med danske menuer og manualer ?

Jeg har fået at vide at 1classcomm parallelimporterer,
og der er kun engelske menuer og manualer, og heller ikke dansk
garanti...???

Mvh
Oliver

Fra : Malcolm_X

Dato : 08-04-03 21:43

sjovt at se at jeg ikke er den eneste der står i dette dilemma :)
Jeg har dog opgivet 6610 og ser nærmere på for S//E T68i kontra 6100 og S//E
T610.
T68i skulle efter sigende være dårlig til sms (langsom) så det bliver nok
6100 som dig.
tillykke

Fra : Karen

Dato : 09-04-03 08:22

On Tue, 8 Apr 2003 22:42:53 +0200, "Malcolm_X"
<Malcolm_x[fjern_dette]@mail.dk> wrote:

> [...]
>T610.
>T68i skulle efter sigende være dårlig til sms (langsom) så det bliver nok

¨
Hvordan kan det være at du har opgivet 6610?
Er der nogen der ved om det aktuelle tilbud fra sonofon hos
www.telekaeden-valby.dk er simlocket på tlf 6100?
Karen

Fra : Karen

Dato : 09-04-03 17:34

On Wed, 09 Apr 2003 09:21:46 +0200, Karen <cowboyhat@sol.dk> wrote:

> [...]

Så fik jeg også købt en 6100..ingen tvivl da jeg først stod med dem i
hånden!

Karen

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 09-04-03 19:22

Tillykke med det. Hvor købte du den? Og til hvilken pris?
Jeg kan ikke leve uden radio, når jeg først er blevet vant til at bruge den

Fra : Malcolm_X

Dato : 09-04-03 20:27

hvis jeg var dig så ville jeg købe den enten her:
http://www.ycom.dk/default.asp
eller her:
http://www.1classcom.dk/
det evd jeg at nok gør nok 1class

Fra : Karen

Dato : 09-04-03 22:04

On Wed, 9 Apr 2003 20:21:38 +0200, "Trine K. Petersen"
<misskat@tdcadslFJERN.dk> wrote:

>Tillykke med det. Hvor købte du den? Og til hvilken pris?
>Jeg kan ikke leve uden radio, når jeg først er blevet vant til at bruge den

Jeg købte den for 2599 (+150 kr abo) i telekæden valby..den er godt
nok lille! Ved heller ikke helt om jeg er glad for de lyde der følger
med..hvorfor kan man ikke få en helt alm standard ringetone (ved godt
jeg er oldnordisk kedelig), tror slet ikke jeg reagerer på den jeg nu
har valgt (nokia tune i ny forklædning hehe)..
Og bip lyden for en sms..hvor herre bevares! Skal nok bare vænne mig
til den, men det kan da godt være jeg kommer til at donere den til
kæresten min, og så hoppe på den gammeldags 6310i :) Men man skal vel
vænne sig til alt nyt! :)

Karen

Fra : Malcolm_X

Dato : 09-04-03 20:25

Fordi hvad skal man bruge en radio og kamera til når det alligevel er
størrelse og finish man broller sig over i længden og jeg kan se at du også
er enig tillyke med den nye :)