Smart SMS tlf nummer
Fra : Zuperman

Dato : 06-04-03 14:54

Hej Jeg har smart SMS, men det ser ud til at det tlf.nr man kalder
op til for at sende flash SMS og logoér med er udgået ?
er der mon en der har et andet der så virker nu ??

På forhånd tak.

Fra : M_abs

Dato : 06-04-03 16:14

"Zuperman" <zuperman99@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Jeg har smart SMS, men det ser ud til at det tlf.nr man kalder
> op til for at sende flash SMS og logoér med er udgået ?
> er der mon en der har et andet der så virker nu ??

Jeg brugte den i Sverige, koster nok lidt udenlands takst men det virker
fint.

mvh M_abs

Fra : rj

Dato : 07-04-03 09:23

Hvad er nr til Sverige ?

Fra : M_abs

Dato : 07-04-03 19:25

"rj" <danmark@grejs.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er nr til Sverige ?

Taget fra hjælpen i smartsms, 0046740930000

Fra : Th Frydensberg

Dato : 06-04-03 16:16

Zuperman wrote:

> Hej Jeg har smart SMS, men det ser ud til at det tlf.nr man kalder
> op til for at sende flash SMS og logoér med er udgået ?
> er der mon en der har et andet der så virker nu ??

Tele DK har skiftet deres SMSC nr. til 90131201.
Prisen er lidt over 2 kr. i min.