billeder i 3510i
Fra : dj

Dato : 06-04-03 11:44

kan man eksempelvis overføre et billede af sin kammerat og tilknytte det til
hans tlf. nr., så billedet vises når personen ringer??

/dj

Fra : Salva

Dato : 06-04-03 12:45

Nej..
Lyder smart. Er der nogen mobiler der kan det?
-salva

Fra : Thomas Borgen

Dato : 06-04-03 12:50

Ja min T68(i) kan...

Fra : dj

Dato : 06-04-03 15:18

øv...det er måske kun telefoner med digital kamera indbygget eller som
tilbehør der kan?

/dj

Fra : Salva

Dato : 08-04-03 20:46

naeh, det tror jeg ikke. Men 3510i kan ikke. Den er faktisk ret kedelig i
længden.. Jeg har fortrudt mit køb.

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 08-04-03 21:31

"Salva" <salvanone@hotmail.com> skrev i melding
> naeh, det tror jeg ikke. Men 3510i kan ikke. Den er faktisk ret kedelig i
> længden.. Jeg har fortrudt mit køb.
> -salva

Det er helt SYKT at 3510 - og ikke minst 3510i - ikke har datakontakt eller
IR.

Her legges det opp til å hente poly-toner, fargebilder og you name it, samt
at telefonen har en ganske så ok kalender. Og så er man avhengig av
dataoverføring Over The Air.

Ok, man kan jo kjøpe tredjeparts datakabel og programvare, men datakabelen
skal jo settes under batteriet, noe som kan være tungvint.

Hadde kjøpt en 3510i på dagen, om den hadde hatt datakontakt eller IR!

Mvh

Thorolv Valentinsen