Hvad ville I vælge? N6100/6610/7210 ?
Fra : MegaStone

Dato : 05-04-03 22:31

Jeg skal have udskiftet men Siemens M35, men hvad pokker skal jeg købe?
(Da jeg ikke har nogen fastnettelefon, skal lydkvaliteten være i top, og den
skal have laaaaang standby- og taletid).

Behov:
lang tale/standby tid
lille (skal altid kunne være i bukselommen)
HiSpeed Data (helst via IR-port - ellers kabel)
altid ur i display (går ikke med armbåndsur)
god lyd

Havde først kikket på N7210, men den virker så plastic-agtig.
Måske N6610 - tasterne ligger bare så lavt, dur den i det virkelige liv?
Så er der N6100 - virker lækker, men den er bare så dyr.

(T68i er endnu mere plastic-agtig end N7210 - føles som noget af det
legetøj, ungerne får gratis på McDonnalds - undskyld til alle dem, som har
en sådan ).

Er der forøvrigt nogle som kender butikken "First Class Communications"
www.1classcom.dk ? Er den OK?
Deres priser uden abonnement er:
N6610 2395,-
N6100 3049,-
N7210 2395,-

Det fås da ikke meget billigere, vel?

Mvh, Steen.

Fra : BorreBoy

Dato : 06-04-03 10:50

"MegaStone" <mail@REMOVEmegastone.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> (T68i er endnu mere plastic-agtig end N7210 - føles som noget af det
> legetøj, ungerne får gratis på McDonnalds - undskyld til alle dem, som har

Hvad med at se om du kan finde en gammel T68m model, og så opgradere den til
en "i'er"? Jeg synes personligt, at den model ser bedst ud
(men det er naturligvis en smagssag)

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 06-04-03 12:44

In article <XVHja.4581$y3.661417@news010.worldonline.dk>, MegaStone wrote:
> [...]
> Måske N6610 - tasterne ligger bare så lavt, dur den i det virkelige liv?
> Så er der N6100 - virker lækker, men den er bare så dyr.

Har en 6610, er glad for den. Skriver ikke mange SMS'er, og har ikke
haft problemer med tastaturet. Mega-SMS skrivere brokker sig dog over
at der ikke er luft mellem tasterne, så de kan ikke helt føle om de
er ovrepå den næste tast.

Fra : *gavtyven*

Dato : 06-04-03 12:54

> Jeg skal have udskiftet men Siemens M35, men hvad pokker skal jeg købe?

Jev ville blive indenfor Siemens. Og købe en S55 ( har selv en)
Kanoooon tlf.
Kanon lyd ( og medhør) Fede muligheder indenfor leg. Animerede Screen saver
.. Poly toner. osv osv osv
Har selv haft mange forsk. tlf og den S55 slår alle.
(S35i - C45 - GD67 - T68i - S55 ) et udpluk

Fra : MegaStone

Dato : 06-04-03 14:11

> Jev ville blive indenfor Siemens. Og købe en S55 ( har selv en)
> Kanoooon tlf.

Havde selv tænkt på den, men den har ikke HighSpeed Data (kun 9,6).

Steen.

Fra : *gavtyven*

Dato : 06-04-03 15:44

> Havde selv tænkt på den, men den har ikke HighSpeed Data (kun 9,6).

Ok-- Hvad bruger du det til ??

Fra : MegaStone

Dato : 06-04-03 16:21

> Ok-- Hvad bruger du det til ??

At gå på Nettet med.
Fx dejligt at kunne sidde og surfe under en 2 timer lang togtur.
Jeg laver også lidt hjemmesider. I den forbindelse er det fedt at kunne tage
den bærbare PC med ud til en kunde (som ikke altid har fastnet-telefon) og
derfra gå på Nettet og lave rettelser direkte, mens man sidder over for
hinanden.

Skal man surfe med GPRS bliver det MEGET dyrt (GPRS er fint til e-mails (små
datamængder), men bestemt ikke til sufr og hjemmeside-upload).

Jeg så forøvrigt i en anden tråd, at N6610 blot er en N7210 i nyt design -
derfor at de kan præcis det samme
Men hvad er fordelen så ved N6100 over N6610?

Steen

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 06-04-03 20:42

> Jeg så forøvrigt i en anden tråd, at N6610 blot er en N7210 i nyt design -
> derfor at de kan præcis det samme
> Men hvad er fordelen så ved N6100 over N6610?
den eneste forskel på 6610 og 7210 er fronten...

6610 og 6100 de er rimelig ens

men 6100 den koster ca. 800 mere og den eneste forskel er at den ik har
radio og at den er 2mm kortere, 4,5 mm tyndere og 8g lettere

ved ik hvad jeg selv skal købe