SPV!!! Cab???
Fra : MasterD

Dato : 05-04-03 20:00

Jeg har downloadet et spil til min SPV men filen er en cab hvordan pakker
jeg den ud så jeg kan spille spillet???

Fra : SLiMZ

Dato : 05-04-03 21:33

Du ligger bare .cab filen ind på dit Storage Card .. Jeg har lavet en mappe
til Apps.

---\Storage Card\Apps

Hvis du har Smart Explorer går du bare ind og finder den og trykker... så
installere den sig selv... !

Hvis ikke...:

Så højre klikker du på .cab´en når den ER lagt ind under Apps. Vælg Create
Shortcut. Klip/kopi så det shortcut til

\IPSM\Windows\Start Menu

så skulle den være i Menuen på SPVen ... Vent ca 5 min og kig under
hovedemenu´erne... tryk på den og den vil installere sig selv :))

Flex0r

Fra : MasterD

Dato : 06-04-03 10:14

tak for svaret!!!
Jeg har ik Smart Explorer for jeg var så dum at slette mit SD kort og så
opdatere til den danske version.
Der er ik nogen der ved hvor man kan få fat i det igen?
eller er der en der gider sende det til danny@post4700.dk

Hilsen Danny

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 06-04-03 13:33

http://www.binarys.com/smartphone/smartexplorer_en.asp

--
Chris
: )

Fra : GiWeo

Dato : 06-04-03 14:17

Hejsa

>http://www.binarys.com/smartphone/smartexplorer_en.asp

Min SPV siger til mig at jeg ikke her "Rettigheder" til at installere
denne fil !

Lars Engelhardt - Hillerød - Danmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links Politiscanner og PMR-446 walkie på
http://www.lars-engelhardt.dk
Lad os snakke på MSN: giweo@hotmail.com
ICQ: 4835755

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 06-04-03 14:32

"GiWeo" <giweo@hotmail.com> wrote in message

> Min SPV siger til mig at jeg ikke her "Rettigheder" til at installere
> denne fil !

Din SPV skal være de-cert for at installere SmartExplorer.

--
Chris
: )

Fra : GiWeo

Dato : 06-04-03 13:52

> [...]
>opdatere til den danske version.
>Der er ik nogen der ved hvor man kan få fat i det igen?

Indholdet af MMC kortet ligger nu i din mailbox