Pauseskærm i N3510i ...
Fra : ;o\)

Dato : 04-04-03 22:28

Hejsa

Har lige købt en Nokia 3510i. Hvor ændrer jeg pauseskærmen??? Kan godt finde
der hvor jeg bestemmer hvor lang tid der skal gå inden pauseskærmen kommer.

Det undrer mig også at uret i pauseskærmen skiftevis er foroven og forneden
og at der er en sort kasse under eller over uret. Er der noget galt med
telefonen, og i så fald hvad skal jeg gøre???

mvh
Oskar

Fra : Maze

Dato : 04-04-03 23:16

wrote:
> Hejsa
>
> Hvor ændrer jeg pauseskærmen???

Det er én at vælge imellem.

> Det undrer mig også at uret i pauseskærmen skiftevis er foroven og forneden
> og at der er en sort kasse under eller over uret. Er der noget galt med
> telefonen, og i så fald hvad skal jeg gøre???

Det er skam sådan den er lavet.

--
/Maze

P.S.: Der findes 10 slags mennesker. Dem, der kan læse binært, og dem,
der ikke kan...

Fra : Karsten Vinding

Dato : 05-04-03 11:45

In news:3E8E0416.1080506@stofanet.dk, Maze
<REMOVETHISwmazeman@stofanet.dk> wrote:

> Det er skam sådan den er lavet.

Det er så vidt jeg ved en strømbesparende funktion.

Hvis man kigger på telefonen når den er slukket er displayet sort. Ved at
lade telefonen vise et ur, hvor en meget stor del af displayet er sort (ikke
aktivt), sparer man strøm, og forlænger standbytiden. Samtidig er farvedelen
af displayet slukket så der bruges heller ingen strøm.

Jeg har selv en 3510i, og selvom jeg efterhånden har vendt mig til uret, så
jeg også gerne det kunne slås fra. Evt en funktion hvor den fjernede alt
andet end operatørlogo og batteri og signal bjælkerne.

--
Mvh, Karsten.

http://www.vinding.adsl.dk