CM4 hjælp
Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 12-04-03 16:56

Hej

Jeg har med succes installeret den første pacth til CM4, men PATCH nr 2, kan
jeg ikke installere. Den siger at den ikke kan se at jeg har installeret
CM4, men kan det have noget at gøre med at jeg ikke har installeret på mit c
drev, men på mit d drev??

/Mick
__________________________________________________________________ Mick
Lyngø Larsen ICQ#: 147997112 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : IcEmAn

Dato : 11-04-03 18:01

"Mick Lyngø Larsen" <superaab@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> CM4, men kan det have noget at gøre med at jeg ikke har installeret på mit

Spiller du med nocd crack??

Ellers så prøv at afinstallere cm og installere det igen så skal det nok
virke, jeg havde selv samme problem med EP1.....!

Mvh
Kasper

Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 12-04-03 18:27

Okay det prøver jeg! Ja, jeg spiller med nocd crack... Jeg synes den
originale Cm4 cd bliver hurtigt ridset. Nogen der også synes det?
Okay det prøver jeg.

Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 12-04-03 18:34

tak det virker..

Fra : IcEmAn

Dato : 13-04-03 22:08

> tak det virker..
> "Mick Lyngø Larsen" <superaab@sport.dk> skrev i en meddelelse

Det var så lidt, spiller også selv med nocd, gider sq ik til at putte cd'en
drevet hver gang, det blir

for træls i længden......!

Fra : Mikael Schøler

Dato : 14-04-03 00:04

"IcEmAn" <fam_petersen2003@mail.tele.dk> wrote in message

> "Mick Lyngø Larsen" <superaab@sport.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det var så lidt, spiller også selv med nocd, gider sq ik til at putte
> [...]
Hvordan bliver det lige for træls i længden?? Det kræver måske 3-4 sekunders
tid at åbne skuffen, smække skiven i og lukke skuffen igen...

Det tager jo ligeså lidt tid som ved andre spil.. :)

Mikael

Fra : IcEmAn

Dato : 15-04-03 01:40

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tid at åbne skuffen, smække skiven i og lukke skuffen igen...
>
> Det tager jo ligeså lidt tid som ved andre spil.. :)

Det er måske bare mig der er for doven, ;-D

/Kasper

Fra : Mikael Schøler

Dato : 15-04-03 02:44

> "Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> sekunders

> Det er måske bare mig der er for doven, ;-D
>
> /Kasper

Ja umiddelbart lyder det jo unægtelig sådan.. :)

Mikael