Counter strike - Half life
Fra : vest

Dato : 12-04-03 10:35

Hej Ng.

Jeg ville gerne spille Counter strike over nettet, og fik så at vide at jeg
skulle købe Half life..

Jeg har nu downloadet mod 1,5 men hver gang jeg forsøger at komme ind og
spille, får jeg noget at vide med proxy..

Er der nogen der kan hjælpe........

Sørem

Fra : Jackie

Dato : 12-04-03 10:43

"vest" <varde@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> spille, får jeg noget at vide med proxy..

Når du har installeret Halflife, så husk at opdatere halflife til version
1.1.1.0. Derefter skal du installere CS 1.5, og husk at det er mod versionen
du kører, når du har købt Halflife.

Når disse to opdateringer er kørt (HL 1.1.1.0 og CS 1.5) så burde du kunne
gå på nettet og spille mod andre spillere...

Hvsi du stadig ikke kan få kontakt med nogle servere, så prøv at checke om
der er nogle porte der evt. skal åbnes i din Router e. lign....

Hygge
Jackie

Fra : vest

Dato : 12-04-03 17:06

Det var ikke proxy, men noget med forkert protokol..hvad gør man.

Fra : Simon Kamber

Dato : 12-04-03 21:30

On Sat, 12 Apr 2003 17:05:44 +0100, "vest" <varde@mail-online.dk>
wrote:

>Det var ikke proxy, men noget med forkert protokol..hvad gør man.

Har du installeret disse ting:

-først halflife selv
-derefter halflife-opdateringen version 1.1.1.0
-og endelig CS opdatering 1.5

Protokol-fejlen kommer når din version af spillet er forskellig fra
serveren, så det er sansynligvis der problemet ligger. ellers skal du
lige prøve at undersøge at du har mod-versionen (som hedder 1.5),
retail-opgraderingen af cs vil ikke virke med en half-life CD, mener
retail versionen hedder 1.05 eller sådan noget.

Fra : vest

Dato : 13-04-03 08:55

Nå ok..tak for hjælpen

Fra : Simon Kamber