Hjælp til CM4!
Fra : Morten Sørensen

Dato : 11-04-03 21:43

Jeg har Chris Hermansen på mit hold (er Herfølge), men han er lidt et
problembarn. Han vil nemlig ikke forny sin kontrakt. Jeg vil rigtig gerne
beholde ham, da han scorer et hav af mål. Jeg har prøvet alt, men mit
lønbudget bliver mindre og mindre, efterhånden som sæsonen når sin ende.
Skal jeg lade min guldfugl gå på en fri transfer, eller er der én, som har
et fif til, hvordan jeg kan få ham til at skrive under på en ny kontrakt?

Morten Sørensen

Fra : Gismo

Dato : 11-04-03 22:22

"Morten Sørensen" <ms@tune.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et fif til, hvordan jeg kan få ham til at skrive under på en ny kontrakt?

Stik ham 1 mia kr .. :P

Gismo

Fra : Morten Sørensen

Dato : 11-04-03 23:53

"Gismo" <none@none.dk> skrev i en meddelelse news:b77bld$7sh$1@sunsite.dk...

> Stik ham 1 mia kr .. :P

Bare jeg havde en milliard kroner, så ville mine problemer være løst

Jeg må nok bare lade ham gå på en fri transfer

Mvh.
Morten

Fra : Mikael Schøler

Dato : 12-04-03 00:13

"Morten Sørensen" <ms@tune.dk> wrote in message
> [...]
> et fif til, hvordan jeg kan få ham til at skrive under på en ny kontrakt?

Jeg har det samme problem med Zaza i OB... han er guld værd, men han
forlanger mere i løn end jeg kan give ham.. Så han må jo smutte på en fri
når det rette tilbud kommer.. Og nej, han skal åbenbart ikke til BIF...

Men det reflekterer jo virkeligheden rimeligt godt.. Se bare Rune Petersen i
FCK...:)

Mikael

Fra : /Ole

Dato : 12-04-03 03:07

> [...]
> et fif til, hvordan jeg kan få ham til at skrive under på en ny kontrakt?

Nu er der jo heldigvis en masse andre gode angribere i spillet, som er til
at købe for en billig penge. Find f.eks. skotten fra den engelske tredje
division David Graham (F C/R). Jeg har nu haft ham i 18 kampe og han har
scoret 22 mål. Af andre angribere kan nævnes: Phil Jevons, Jamie Forrester
og mange flere, der er altså masser af gode billige angribere!

Jeg har endnu ikke spillet i den danske liga, så jeg ved ikke om de er til
at finde. Men det er virkelig intet problem at erstatte en måltyv. Jeg
spiller i den engelske 3. division og jeg vælter rundt i klasseangribere
(måske nok en fejl i spillet) Forsvarspillere og gode wings er der derimod
længere imellem!

/Ole

Fra : Morten Sørensen

Dato : 12-04-03 10:32

"/Ole" <ossk01@hum.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Nu er der jo heldigvis en masse andre gode angribere i spillet, som er til
> at købe for en billig penge.

Tak for tippet

Bare jeg havde nogen penge, så ville mit problem være løst, men desværre er
der underskud i Herfølge. Jeg har ikke i sæsonen haft råd til at spendere en
øre på nye spillerindkøb, men forhåbentlig får jeg lidt flere penge, nu da
jeg er rykket op i SAS ligaen.

Mvh.
Morten Sørensen

Fra : Mikael Schøler

Dato : 12-04-03 10:32

"/Ole" <ossk01@hum.auc.dk> wrote in message news:b77sao$1a8$1@sunsite.dk...
> [...]
> (måske nok en fejl i spillet) Forsvarspillere og gode wings er der derimod

Problemet som jeg tror det er, er at en bug i spillet gør at det stort set
kun er angriberne der scorer mål. Jeg har set et screenshot med Ibrahimovic
fra Ajax der har scoret 74 mål i 42 kampe.. Total urealistisk selvom han da
kan score mål.. :) Derfor tror jeg også at det vrimler med gode angribere -
det er jo næsten kun dem som scorer mål..

Mikael

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 12-04-03 19:28

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan score mål.. :) Derfor tror jeg også at det vrimler med gode
angribere -
> det er jo næsten kun dem som scorer mål..

Har set et både med Saviola og Nisterooy der havde scoret over 100 mål...

Mvh.
Lars

Fra : Frenjon

Dato : 12-04-03 11:30

Ikke til dit spørgsmål - men så kom den længe ventede EP2 ENDELIG... så mangler vi bare Ep3 før
spillet bliver "spillelig"
Spillet bliver så 4.04

http://gamefiles.blueyonder.co.uk/blueyondergames/championshipmanager4/patches/404_enhance.exe

http://play.game.net/Games/Download.asp?file=ftp://ftp.game.net/pub/games/othergames/champmanager/of
ficial_patches/404_enhance.exe

http://www.theflag.cwc.net/404_enhance.exe
EP2 is an interim patch which contains the following fixes and refinements:-

a.. Argentinian League now updates correctly after first season
a.. Danish league no longer becomes inactive after a season --> KÆMPE bug!
a.. Swiss Playoff bug fix for when only top division is enabled.
a.. Croatian Cup fix for when only top division is enabled.
a.. FIFA Confederations Cup dates are now correct.
a.. Fixed European Cup qualifying news incorrectly indicating you'd been knocked out when you'd
qualified
a.. Fixed crash where players are called up to a non existant U23 team.
a.. Fixed incompatibility between mac & pc versions causing different match results
a.. Fixed crash coming back from tactics screen pressing space bar more than once (dialog showing).
a.. MLS Ground Maintainance reduced
a.. Monthly installment payments now get paid to the correct team.
a.. CPU Player wage bug fixed
a.. Loaning promising youngsters made easier
a.. Value of non-old firm players in Scotland lowered
a.. Player screen now remembers its section when moving between player screens
a.. Sudden drop in player morale after winning cup fixed

Spillet er dog stadig FYLDT med bugs - jeg anbefaler alle at læse med her... det er dog meget
deprimerende læsning!
Cm4 problemer - snak om EP2 og EP3
http://community.sigames.com/1/OpenTopic?a=tpc&s=21019056&f=39919517&m=7461973136

Danske data problemer: