Generals hakker?
Fra : John Doe

Dato : 11-04-03 08:24

Måske er det helt indlysende, at det hakker lidt men nu har jeg lige fået
helt ny computer og jeg forstår ikke helt, at det hakker selvom der er mange
enheder på skærmen.

Min maskine er en Pentium4 2.4GHz med en Sapphire 9700 grafikkort. Jeg køre
1280x1024 med maks detaljer. "Skal" det hakke eller køre det flydende ved
nogen, så det er min opsætning/drivers den er gal med? Jeg køre WinXP og har
opdateret både Windows, Generals og mine grafikkort drivers.

John

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 11-04-03 14:28

John Doe wrote:
> Måske er det helt indlysende, at det hakker lidt men nu har jeg lige fået
> helt ny computer og jeg forstår ikke helt, at det hakker selvom der er mange
> enheder på skærmen.

Spillet er vist ikke det i verden som er kodet bedst, så det er lidt
krævende.

> [...]
> nogen, så det er min opsætning/drivers den er gal med? Jeg køre WinXP og har
> opdateret både Windows, Generals og mine grafikkort drivers.

Hvordan med ram? Det er min fornemmelse at man ikke kan havde for meget
til Generals!

Mvh

Bruno

Fra : John Doe

Dato : 11-04-03 15:09

> Spillet er vist ikke det i verden som er kodet bedst, så det er lidt
> krævende.

Tjoo.. men alligevel? Er der andre der har samme oplevelser? Jeg tør slet
ikke tænke på hvordan det vil opleves, når jeg kommer til at spille med een
af mine venner og vi bare opruster helt vildt!?

Har 512MB PC2700.

John

Fra : Simon Kamber

Dato : 12-04-03 21:30

On Fri, 11 Apr 2003 16:09:14 +0200, "John Doe" <john@doe.com> wrote:

>Tjoo.. men alligevel? Er der andre der har samme oplevelser? Jeg tør slet
>ikke tænke på hvordan det vil opleves, når jeg kommer til at spille med een
>af mine venner og vi bare opruster helt vildt!?
Generals er extremt krævende ved de skrappe instillinger:/ Men det er
faktisk værst mod computeren, fordi den så også skal beregne deres
"træk". Det er som regel ikke SÅ slemt i multiplayer, og det er
sjældent der bliver oprustet helt vildt af begge spillere, simpelthen
fordi man belønnes for at ødelægge, ikke for at lukke sig
inde(promotions er MEGET effektive), derudover er der andre effektive
metoder der *kan* virke bedre end at opruste *host*nuke*host*.

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 11-04-03 17:44

"John Doe" <john@doe.com> wrote in message
> [...]
har
> opdateret både Windows, Generals og mine grafikkort drivers.

Jeg kørte det fint i 1600x1200 med en xp1800+ og et 9700pro. Det hakker dog
når der er mange spillere med mange units.. Især hvis du spiller MP, så
afhænger det nemlig af den langsomte computer i spillet..

--
Andreas Jeppesen

Fra : Søren Jensen

Dato : 23-04-03 20:35

"Andreas Jeppesen" <bundyBLAH@tabersvin.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> når der er mange spillere med mange units.. Især hvis du spiller MP, så
> afhænger det nemlig af den langsomte computer i spillet..

Hej Andreas

Jeg havde selv lidt problemer med nogle spil der hakkede meget,
så som BF 1942 / DFLW og et par andre spil. Min maskine
Pentium 4 1.8GHz
GeForce 4 TI 4600
1024 DDR
Os: Win Xp

Feks BF 1942 med skæropløsning på 600/400 low detail
Hakkede utroligt meget , lyd på 11 Khz

Det viste sig at være et onbord lydkort, der ikke kunne følge med, så den
bremsede skærmmen for at lyden var med.
Købte et nyt lydkort " Creative Live " slog det onbord fra. Nu køre det
igen, uden hak.

Bare en oplysning !!
Havde selv prøvet ned nye driver til div/update. kort/spil . intet hjalp

M.V.H

Søren