Space Cab/Space Taxi ?
Fra : Andrew

Dato : 09-04-03 20:08

Hej

Jeg fandt en gang en spil på nettet som hed noget med Space Taxi eller Space
Cab. Det kunne spilles "online" og var meget simpelt. Man skulle med en
slags rumskib hente folk og bringe dem steder hen i et måne-agtigt landskab.

Er der nogen der ved hvor dette spil gemmer sig på www ?

Mvh Anders

Fra : Erik W.

Dato : 09-04-03 23:27

"Andrew" skrev...
> Jeg fandt en gang en spil på nettet som hed noget med Space Taxi eller
Space
> Cab. Er der nogen der ved hvor dette spil gemmer sig på www ?

Jeg kendte ikke spillet, men jeg fandt det her ved at søge på ordet
"SpaceCab" på Google: http://www.titoonic.dk/products/games/spacecab er det
det?

Mvh Erik

Fra : Andrew

Dato : 10-04-03 17:30

> "Andrew" skrev...
> Space
>
> Jeg kendte ikke spillet, men jeg fandt det her ved at søge på ordet
> [...]

Nope, det er ikke det. Det jeg tænker på var meget mere primitivt

Mvh Anders

Fra : jørgen

Dato : 10-04-03 21:10

Det lyder meget som det Space Taxi der var en gang var til C64 men online
spil nej det kunne det vist ikke
se link http://www.c64unlimited.net/games/s/Space%20Taxi/Space%20Taxi.htm