TOCA RACE DRIVER
Fra : MSP

Dato : 08-04-03 07:49

Hey

Er der nogen der har prøvet og installer den version der ligger sharereactor
?? Jeg kan ikke få den til at virke, har brændt dem ud, men den beder hele
tidne om race driver data cd'en, har også prøvet at bruge damontool, men
samme problem... Nogen der har fået det til at virke ??

MSP

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 08-04-03 10:19

MSP wrote:
> [...]
> tidne om race driver data cd'en, har også prøvet at bruge damontool, men
> samme problem... Nogen der har fået det til at virke ??

Skrid, taber.

Den her gruppe er ikke til piratkopier.

Fra : Peter C.

Dato : 08-04-03 12:26

> Den her gruppe er ikke til piratkopier.

Bare sådan af ren nysgerrighed......er det noget der rent faktisk STÅR nogle
steder ?

MVH Peter C.

Fra : Martin V

Dato : 08-04-03 14:56

"Peter C." <mail@FJERNDETTEtping.dk> wrote in message news:3e92b171$0$42649$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Bare sådan af ren nysgerrighed......er det noget der rent faktisk STÅR nogle
> steder ?
>
> MVH Peter C.

Nej der er bare nogle her i gruppen der tror de ejer den og deres mening er den rigtige,
og derfor tror de de kan gør og sige som det passer dem, men de er ikke en skid.
--
Hilsen Martin.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 08-04-03 17:00

Martin V wrote:
> Nej der er bare nogle her i gruppen der tror de ejer den og deres mening er den rigtige,
> og derfor tror de de kan gør og sige som det passer dem, men de er ikke en skid.

LOL

Jeg tror ikke at jeg ejer denne gruppe, og det er der næppe heller nogen
andre som gør. Men uanset ejerskab eller ej, så gider jeg ikke at kigge
den anden vej når nogen begår ulovligheder.

Hvis ikke der var så mange fjolser der piratkopierede spil, så ville der
være flere og bedre spil at vælge imellem, de ville være billigere og vi
ville slippe for at skulle finde diverse NoCD patches for at kunne
spille uden at havde en CD i drevet. For slet ikke at snakke om alle de
problemer der kan være med CD/DVD-drev og diverse kopibeskyttelser, som
så gør livet surt for dem der er ærlige og synes udviklerne af spil skal
havde penge for deres arbejde.

Så hvis man er så dum at man ikke engang kan få en piratkpi til at
virke, og tilmed tror man så kan få hjælp her i gruppen så må man være
forberedt på at nogen fortæller deres ærlige mening om slige personer.

Mvh

Bruno

Fra : klander

Dato : 08-04-03 10:25

"MSP" <mspmail@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tidne om race driver data cd'en, har også prøvet at bruge damontool, men
> samme problem... Nogen der har fået det til at virke ??

Hej

Du kunne jo gå ud og købe den, så er du sikker på at den virker!!!!
Du bliver ikke populær når du spørger om pirat spil her i gruppen,
men den virker jeg kender 1 der har den, men køb som jeg har
gjort den er alle pengene værd!!!
Og så kan du også kører online med den originale..

Mvh
Kurt

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 08-04-03 16:55

> [...]
> tidne om race driver data cd'en, har også prøvet at bruge damontool, men
> samme problem... Nogen der har fået det til at virke ??

Ja så har vi den igen. Må jeg gætte hvem det er der sviner folk til pga.
piratkopier. Ja, jeg tænkte det nok Landbetjent Worldonline. Hvad fanden
skulle vi da gøre uden dine latterlige indlæg at piratkopiering er forbudt.
Vi ved det, men er kolde i RØVEN.

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 09-04-03 10:24

Rene Juulsgård <lisa@madsen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> piratkopier. Ja, jeg tænkte det nok Landbetjent Worldonline. Hvad fanden
> skulle vi da gøre uden dine latterlige indlæg at piratkopiering er

Nååh lille ven, smut nu af skolecomputeren inden de voksne bliver trætte af
dig.
Mikkel

Fra : Martin Bisgaard Ande~

Dato : 08-04-03 23:17

"MSP" <mspmail@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> tidne om race driver data cd'en, har også prøvet at bruge damontool, men
> samme problem... Nogen der har fået det til at virke ??

Prøv eventuelt det crack der ligger på cd #2 ;)

Og til alle dem der råber op hver gang nogen nævner en piratkopi, så synes
jeg det er for latterligt. Jeg prøver altid først piratkopier af spil, og
dem jeg kan lide køber jeg, så støtter jeg de firmaer jeg mener der bør
støttes, og bruger for øvrigt de penge jeg har råd til at bruge på spil.
Hvis jeg ikke benyttede denne metode er jeg slet ikke sikker på at jeg ville
bruge så mange penge på spil, på grund af de mange dårlige oplevelser man så
havde.

Tag nu bare min satsning på Master of Orion 3 for nylig, aldrig er jeg
blevet taget så meget i røven for 370kr. eller deromkring. Jeg synes ganske
enkelt at det er svineri at smide et så ufærdigt og fejlfyldt produkt på
gaden, og hverken gamemail.dk eller infogrames i dk, vil returnere pengene
for spillet. Det var sgu ikke gået at sælge en video hvor kun halvdelen af
knapperne virkede, og den konsekvent først begyndte at optage 15min. efter
du havde programmeret den til at starte.

Jeg er selv programmør til daglig, så jeg ved hvor utroligt svært det er at
lave helt fejlfrie programmer, specielt i den størrelsesorden som et spil
er, men der må sgu være grænser for hvad der er tilladeligt.

/Martin

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 09-04-03 10:29

> [...]
ville
> bruge så mange penge på spil, på grund af de mange dårlige oplevelser man

Det er ikke din moral eller de etiske problemstillinger der råbes op om hver
gang... der er det faktum at Warez har sin egen gruppe, så brug den dog for
fanden !
Sug alt hvad du har lyst til fra nettet, men lad vær med at forpest denne
gruppe når du ikke kan finde ud af at få det til at virke.... det må sgu' da
være muligt at kræve den smule anstændighed ?
Mikkel

Fra : Martin Bisgaard Ande~

Dato : 09-04-03 14:58

"Mikkel Gram-Hansen" <mikkelNO@SPAMgram-hansen.dk> wrote in message

> [...]
da
> være muligt at kræve den smule anstændighed ?

Jo det er netop moralen der råbes op om de fleste af gangene, læs eventuelt
selv lige worldonline guttens indlæg i denne tråd inden du kommer med sådan
en påstand.

Ellers er jeg enig med dig, brug de rigtige grupper når der skrives indlæg.

/Martin

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 09-04-03 11:19

> [...]
> tidne om race driver data cd'en, har også prøvet at bruge damontool, men
> samme problem... Nogen der har fået det til at virke ??

Bla bla bla. Tør dine øjne og tag en kiks.