C64: Musikken fra Barbarian II
Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 05-04-03 23:37

Hej gruppe,
Er det mig eller er musikken fra serien Relic Hunter ikke kopieret fra det
gamle C64-spil Barbarian II

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 06-04-03 17:42

"Jakob Medgyesi" skrev :
> Er det mig eller er musikken fra serien Relic Hunter ikke kopieret fra det
> gamle C64-spil Barbarian II

Det lyder godt nok sådan. Synd at det ikke var den oprindelige Barbarian de
stjal fra, den var meget federe.

Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 07-04-03 10:16

> Det lyder godt nok sådan. Synd at det ikke var den oprindelige Barbarian
de
> stjal fra, den var meget federe.

Jeg kiggede lidt på det, og det er ikke den samme person der er krediteret
for musikken.

Og hej Thomas for øvrigt, hvad laver du her inde?

Jakob

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 07-04-03 19:58

"Jakob Medgyesi" skrev i en meddelelse

> Jeg kiggede lidt på det, og det er ikke den samme person der er krediteret
> for musikken.

Kunne være man skulle sende Richard Joseph en mail, der burde da være et par
kroner at tjene (forudsat at han ikke også stjal til BarbarianII)

> Og hej Thomas for øvrigt, hvad laver du her inde?

I betragtning af at det eneste spil jeg spiller er Laser Squad Nemesis, ikke
meget ;)

Kunne være jeg skulle anskaffe mig et 3d kort en dag.