StarCraft Ghost
Fra : kim

Dato : 05-04-03 22:27

Ved nogen her hvornår StarCraft Ghost ca. kommer til DK ?

Mvh Kim

Fra : Jakob Nørskov

Dato : 06-04-03 02:52

On Sat, 5 Apr 2003 23:26:52 +0200, "kim" <no@spam.dk> wrote:

>Ved nogen her hvornår StarCraft Ghost ca. kommer til DK ?

Det er Blizzard, så svaret kan kun blive - når det er færdig.....

Men de siger selv sent 2003, så de håber på at have det færdig til
julehandlen.

\Jakob

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 06-04-03 13:17

"Jakob Nørskov" <jnoe00@control.auc.dk> wrote in message

> Det er Blizzard, så svaret kan kun blive - når det er færdig.....
>
> Men de siger selv sent 2003, så de håber på at have det færdig til
> julehandlen.

Og det har de aldrig sagt med nogen andre spil før :D

Fra : Gismo

Dato : 06-04-03 13:23

"Andreas Jeppesen" <bundyBLAH@tabersvin.dk> skrev i en meddelelse

> "Jakob Nørskov" <jnoe00@control.auc.dk> wrote in message

> Og det har de aldrig sagt med nogen andre spil før :D

Alle gode spil bliver udskudt - en cola på at starcraft ghost ikke kommer i
år !

Gismo

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 06-04-03 13:30

> Alle gode spil bliver udskudt - en cola på at starcraft ghost ikke kommer
> år !

Hvis I sidder og venter på pc-versionen, så vil jeg også godt vædde.

Der kommer nemlig ingen pc-version, så spørgsmålet hører hjemme ovre i
dk.spil.computer.konsol. :)

Fra : Gismo

Dato : 06-04-03 14:40

"Jacob Herold Nielsen" <jacob@boomtown.net.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvis I sidder og venter på pc-versionen, så vil jeg også godt vædde.
>
> Der kommer nemlig ingen pc-version, så spørgsmålet hører hjemme ovre i
> dk.spil.computer.konsol. :)

Håber ikke blizzard kan være så hjernedøde at lave spil kun til konsolerne
Spørgsmålet er vil hvorlang tid der går før det kommer til pc efter det er
kommet til konsol.... (håber)

Gismo

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 06-04-03 17:23

> Håber ikke blizzard kan være så hjernedøde at lave spil kun til konsolerne
> Spørgsmålet er vil hvorlang tid der går før det kommer til pc efter det er
> kommet til konsol.... (håber)

Well, iflg. Bill Roper fra Blizzard, så har de ikke planer om en pc-version.