Quake 4
Fra : Benny Jensen

Dato : 05-04-03 13:01

Jeg har hørt at Quake 4 snart er på trapperne, men kan ikke finde spillet på
nogen releaseliste. På et tidspunkt havde min spilpusher en dato, men den er
nu fjernet.

Hvad siger rygterne om spillet ??? Bliver det et single player spil eller
et multi player spil ???

Mvh.
Benny

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 05-04-03 13:06

> [...]

> nu fjernet.
>
> Hvad siger rygterne om spillet ??? Bliver det et single player spil eller

Du skal ikke tro på alt hvad du hører. id Software er travlt beskæftiget med
Doom III. Quake 4 er ikke engang annonceret endnu.

Måske på dette års E3?

--
Jacob H. Nielsen - http://boomtown.net
Bestil Legend of Zelda - The Wind Waker nu - 429,-/459,-

Fra : Per Nielsen

Dato : 05-04-03 14:57

"Jacob Herold Nielsen" <jacob@boomtown.net.invalid> skrev i en meddelelse
> Du skal ikke tro på alt hvad du hører. id Software er travlt beskæftiget
med
> Doom III. Quake 4 er ikke engang annonceret endnu.

Er der nogen ca-dato på Doom3?

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 06-04-03 12:08

> Er der nogen ca-dato på Doom3?

When it's done. :D

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 05-04-03 15:10

> [...]
med
> Doom III. Quake 4 er ikke engang annonceret endnu.

Sludder. Id har givet Raven Software (www.ravensoft.com) lov til at lave
Quake 4.

> Måske på dette års E3?
>

> --
> Jacob H. Nielsen - http://boomtown.net

Hmm.

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 06-04-03 12:10

> Sludder. Id har givet Raven Software (www.ravensoft.com) lov til at lave
> Quake 4.

Det har du ret i. Det bliver på Doom 3-motoren.

Jeg tror nu ikke projektet er vildt opprioriteret. Pressemeddelelsen om det
er fra september 2001, og siden da har der intet nyt været om det.

Jeg glæder mig nu også mere til Jedi Outcast II :D~~

> Hmm.

Hmm?