PS agtige spil til ældre PC --- forslag ?
Fra : JokeSten

Dato : 05-04-03 12:40

Hi
Jeg har en 650 mhz Athlon m 256 mb ram. Jeg bruger tv-out til mit 32' tv
og et gamepad. Jeg kører derfor altid i en max opløsning på 800x600,
hvilket betyder at min gamle pc kan trække mere en man skulle tro.

Jeg er ude efter nogle playstation agtige spil. Det behøver
ikke kune være action spil, bare man kan styre det udelukkende med
gamepad. Har i nogle forslag til hvad jeg skulle kikke på ?

Spil som jeg synes har været sjove
- Tony Hawk Pro Skater 3
- GTA 3

Jeg takker for alle gode forslag (bortset fra nogle der siger at jeg skal
købe ny computer :)

JokeSten

Fra : Søren C

Dato : 05-04-03 15:56

"JokeSten" <xxx@xxx.xx> skrev i en meddelelse
> [...]
> - GTA 3
>
> Jeg takker for alle gode forslag (bortset fra nogle der siger at jeg skal

Nu ved jeg ikke hva du har af grafikkort. Men tror ellers du kan få lidt
problemer med at trække GTA3....

Venligst

Fra : JokeSten

Dato : 05-04-03 16:02

Den Sat, 05 Apr 2003 16:55:51 +0200, skrev Søren C:

<snip>

> Nu ved jeg ikke hva du har af grafikkort. Men tror ellers du kan få lidt
> problemer med at trække GTA3....

16 mb TNT2, men spillet kørte nogenlunde. Fik gennemført GTA3.
Det var nye spil jeg kunne prøve, jeg tænkte på.

JokeSten

Fra : Dopedog

Dato : 05-04-03 16:53

> [...]
> - GTA 3
>
> Jeg takker for alle gode forslag (bortset fra nogle der siger at jeg skal

Jeg ved ikke om din PC kan køre det men Rayman 3 skulle efter sigende være
sjovt. Hvis du ikke kan køre det må du jo ud og købe en ny computer

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 05-04-03 18:08

JokeSten wrote:
> [...]
> - Tony Hawk Pro Skater 3
> - GTA 3
>
> Jeg takker for alle gode forslag (bortset fra nogle der siger at jeg

Duke Nukem Manhattan Project. Fungerer perfekt med gamepad, og så er det
sjovt! Det burde køre uden problemer på din PC, og det ser drøngodt ud på et
TV.

-Sune