Det ultimative gamepad til BF :)
Fra : Martin Petersen

Dato : 04-04-03 22:17

Hejsa...

Efter at have ærgret mig gul og blå over at mit højt elskede Logitech
Wingman Formula ikke er understøttet af WinXP, fik jeg i dag en god ide.

Det har længe irriteret mig at jeg ikke havde en ordentlig throttle på mit
gravis xterminator gamepad (især ved helikopter flyvning i Desert Combat),
så jeg har bygget mine pedaler fra det gamle rat på mit gamepad. Dvs. at
throttlen på gravis'en er blevet skiftet ud med et sæt fede pedaler, og hold
kæft hvor det virker! Nu kan jeg uden problemer hænge en ½ meter over jorden
i en apache mens jeg griner af ham der sidder i sin Shilka, og ikke kan
sigte så lavt. :) Og prisen kan man ikke klage over. Rattet skulle smides
ud, og Gravis'en fandt jeg i FONA til en 50'er (sat ned pga. manglende xp
support. Ikke desto mindre er der xp drivere på nettet :) ). Derudover har
jeg siddet og prøvet mig frem i et par timer i dag med en loddekolbe og en
pose tålmodighed. Men alt i alt så absolut tiden og pengene værd!

Kan i have en god weekend!

- Martin