Game ports?
Fra : Hammer

Dato : 03-04-03 21:16

Hej der ude.

Jeg er ikke sikker på at dette er den rigtige gruppe men håber at i enten
kan hjælpe eller fortælle mig hvor jeg ellers skal poste mit spørgsmål.

Idet min internetforbindelse er delt gennem en Netgear RP614 Router skal jeg
selv ind og angive et spils game ports for at kunne spille online. Derfor
vil jeg efter lang tids søgen høre om der er nogen som kender nogle gode
sider med game ports eller andre hints. Primært er det game ports til
Stronghold Crusader jeg står og mangler.

Jeg håber at der en nogen der ude som ved mere end mig

mvh Jens

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 03-04-03 21:42

> [...]
> sider med game ports eller andre hints. Primært er det game ports til
> Stronghold Crusader jeg står og mangler.

Umiddelbart skal du kigge i manualen, eller i en readmefil ved hvert spil,
for at finde ud af hvilke der bruger hvad. Nogle gange er det obskurt så
forskellige de er.

--
Jacob H. Nielsen - http://boomtown.net
Bestil Legend of Zelda - The Wind Waker nu - 429,-/459,-

Fra : Martin Petersen

Dato : 03-04-03 23:49

"Hammer" <jenshams@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Stronghold Crusader jeg står og mangler.
>
> Jeg håber at der en nogen der ude som ved mere end mig

Måske her (til stronghold):

http://www.experts-exchange.com/Miscellaneous/Games/Q_20450631.html

- Martin