Crap lyd i Splinter Cell og Battle Field
Fra : Brian Slot

Dato : 03-04-03 15:55

Hejsa

Når jeg spiller Splinter Cell og Battle Field 1942 begynder lyden pludselig
at crashe helt. Alt lyd forsvinder og bliver istedet erstattet af det
vildeste skrat........... Hvad kan være galt ???
Andre nye spil som Sim City 4, Delta Force Black Hawk Down og C&C Generals
kører fint på min maskine.....

Hjææælllpppp

Odb

Fra : Martin Petersen

Dato : 03-04-03 16:12

"Brian Slot" <Brian.slot@stofanet.remove.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vildeste skrat........... Hvad kan være galt ???
> Andre nye spil som Sim City 4, Delta Force Black Hawk Down og C&C Generals

Det er nok en fejl40...

- Martin

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 03-04-03 16:33

> Det er nok en fejl40...

Er du ikke flink at hjælpe manden istedet for at komme med den slags?

Fra : Martin Petersen

Dato : 03-04-03 18:46

"Jacob Herold Nielsen" <jacob@boomtown.net.invalid> skrev i en meddelelse

> Er du ikke flink at hjælpe manden istedet for at komme med den slags?

Han kunne jo gøre en indsats selv, og kigge lidt tilbage i gruppen.

- Martin

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 03-04-03 20:53

> Han kunne jo gøre en indsats selv, og kigge lidt tilbage i gruppen.

Se, hvis du ændre lidt på ordlyden, og får det til at lyde venligere, så har
du faktisk det svar du oprindeligt burde have givet ham.

Uddan ham istedet for. Så er vi et skridt tættere på harmonien.

Fra : Martin Petersen

Dato : 03-04-03 22:11

> [...]
> du faktisk det svar du oprindeligt burde have givet ham.
>
> Uddan ham istedet for. Så er vi et skridt tættere på harmonien.

Tjahh. Det er bare trættende at sidde og svare det samme hele tiden. Men en
anden gang skal jeg nok klappe kaje, og lade andre svare (hvis de gider).

- Martin

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 03-04-03 22:45

> Tjahh. Det er bare trættende at sidde og svare det samme hele tiden. Men
en
> anden gang skal jeg nok klappe kaje, og lade andre svare (hvis de gider).

Det forstår jeg godt, men nye folk kommer til hele tiden, og der vil altid
være gengangere, når det gælder spørgsmål. :)

Fra : Martin Petersen

Dato : 03-04-03 23:33

> en
>
> Det forstår jeg godt, men nye folk kommer til hele tiden, og der vil altid
> være gengangere, når det gælder spørgsmål. :)

Enig... Men lige nøjagtig bf1942 spørgsmål har taget overhånd. Men lad det
nu ligge. Det er et superfedt spil, og folk har sq fortjent at få det til at
køre optimalt! :)

Nu vil jeg starte en gang DC op. Vi ses derinde (nick = knopfisk). :)

- Martin

Fra : // Overby

Dato : 04-04-03 08:14

Derfor skal vi have Knud Gert Ellentoft ind i denne gruppe.... Den mand
laver ikke andet end at lave henvisninger til andre grupper eller tråde.

Daniel

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 03-04-03 16:33

> [...]
> at crashe helt. Alt lyd forsvinder og bliver istedet erstattet af det
> vildeste skrat........... Hvad kan være galt ???

Beskriv din maskine - styresystem, lydkort og så videre. Så er chancen for
hjælp større.

--
Jacob H. Nielsen - http://boomtown.net
Bestil Legend of Zelda - The Wind Waker nu - 429,-/459,-

Fra : Torben Nielsen

Dato : 03-04-03 16:47

> Når jeg spiller Splinter Cell og Battle Field 1942 begynder lyden pludselig
> at crashe helt. Alt lyd forsvinder og bliver istedet erstattet af det
> vildeste skrat........... Hvad kan være galt ???

Hvad angår Splinter Cell er det et kendt problem, især blandt
folk med SB Live! lydkort, inklusive undertegnede. Jeg har selv
haft problemet med demoerne og selvom jeg synes at spillet er
rigtig godt, har jeg ikke tænkt mig at bruge penge på det, indtil
UBI-soft får rettet fejlen. Fejlen har for øvrigt været kendt
længe, se på UBI-softs forum om spillet, alligevel lader det ikke
til at UBI-soft har reageret (der er kommet en patch, men den
retter ikke problemet hvis man skal tro den tilhørende readme-fil).

Med hensyn til Battle Field 1942 er det en fejl der blev
introduceret i v1.3 eller v1.31, som igen rammer især SB Live!-ejere.

Det ser for mig derfor ud som om du har et SB Live! og, som jeg,
derfor er overladt til producenternes nåde.

Mvh.
Torben

Fra : Michael Kristiansen

Dato : 08-06-03 15:32

Det samme skete for mig i splinter cell så jeg geninstallerede det og nu
vikrker det fint.