Spille pik ?
Fra : Lars

Dato : 06-04-03 23:47

Er der andre ligesom mig der spiller pik 4 gange om dagen, eller er det
usædvanligt ?
Når min pige og jeg er sammen, så knepper vi også 3-4 gange om dagen - er
det normalt lidt eller meget ?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-04-03 00:16

"Lars" <lars3520@hotmail.com> skrev :

>Er der andre ligesom mig der spiller pik 4 gange om dagen, eller er det
>usædvanligt ?

Det afhænger af om du er 18 år eller 80 år.

Er du 80 år, så er det nok usædvanligt.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-04-03 01:44

On Mon, 07 Apr 2003 01:15:32 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Det afhænger af om du er 18 år eller 80 år.
>
>Er du 80 år, så er det nok usædvanligt.

Ohh du jeg er 37 jeg bliver helt svimmel ved tanken :)

ja ja i nogen dage - men 365 dage om året !!
så tror jeg sgu man sætter sig til at vente på skud år :)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 07-04-03 22:23

[Lars | Mon, 7 Apr 2003 00:47:05 +0200]

>Er der andre ligesom mig der spiller pik 4 gange om dagen, eller er det
>usædvanligt ?

Aner det ikke; når min kæreste er ude at rejse og jeg ellers har tiden
til det, kan jeg også sagtens finde på at spille pik 4-5 gange om dagen,
hver dag.

>Når min pige og jeg er sammen, så knepper vi også 3-4 gange om dagen - er
>det normalt lidt eller meget ?

Igen, det er meget forskelligt, men jeg tror at det er lidt mere end
hvad de fleste gør...

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Kristian

Dato : 08-04-03 19:23

In article <R72ka.5994$y3.778522@news010.worldonline.dk>, lars3520@hotmail.com says...
> Er der andre ligesom mig der spiller pik 4 gange om dagen, eller er det
> usædvanligt ?
> Når min pige og jeg er sammen, så knepper vi også 3-4 gange om dagen - er
> det normalt lidt eller meget ?

Hej Lars

Jeg syntes bestemt ikke det er for meget, snarere for lidt.
Jeg onanerer 6-8 gange om dagen til halvperverse fantasier Nuvel, jeg har også tiden til
det idet jeg er arbejdsløs.

Så fortsæt endelig, der er sundt.

mvh Kristian

Fra : PerX ...

Dato : 11-04-03 16:31

In article <MPG.18fd320c7bde35609897c6@news.inet.tele.dk>,
kkk@unknown.com says...
> Så fortsæt endelig, der er sundt.

Dvs, det er usundt kun at gøre det hver 2-3. uge?

Fra : Kristian

Dato : 13-04-03 17:33

> Dvs, det er usundt kun at gøre det hver 2-3. uge?

Lav aktivitet medfører lav sædkvalitet. Jeg mener at onani/ orgasme for en mand bør være på
daglig basis (selvom man har travlt) og det er sgu fedt

mvh Kristian

Fra : Nette

Dato : 13-04-03 21:51

"Kristian" skrev i en meddelelse
> Lav aktivitet medfører lav sædkvalitet.

Hmm for megen aktivitet med hånden giver nu en dårlig sædkvalitet

Nette

Fra : Kim Nilsen

Dato : 13-04-03 23:08

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> wrote in news:3e99cdbd$0$206
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Hmm for megen aktivitet med hånden giver nu en dårlig sædkvalitet

God svangerskabsforebyggende metode

Fra : PerX ...

Dato : 14-04-03 02:08

In article <MPG.1903af9783f6054a9897cc@news.inet.tele.dk>,
kkk@unknown.com says...

> Lav aktivitet medfører lav sædkvalitet. Jeg mener at onani/ orgasme for en mand bør være på
> daglig basis (selvom man har travlt) og det er sgu fedt

Det er nok også en smagssag (Hm.. uheldigt ordvalg måske

Fra : Babba-Papa

Dato : 11-04-03 18:14

På et tidspunkt skrev "Lars" <lars3520@hotmail.com> noget i
retning af:

>Når min pige og jeg er sammen, så knepper vi også 3-4 gange om dagen - er
>det normalt lidt eller meget ?

Som Frasier Crane ville have sagt: "It is unfair but not
abnormal."