Dating eller Scor.dk?
Fra : Søren

Dato : 05-04-03 22:46

Hej, hvilken kontakt/ dating service er bedst/ mest seriøs Scor.dk eller Dating.dk eller andre?

Det jeg er ude efter er et fast seriøs forhold, hvor erotik (SM) er af vigtighed.
Jeg kan se at Scor.dk tilbyder søgemuligheder relateret til mine ønsker, men seriøsiteten er af
stor vigtighed for mig, så hvis nogle af jer har nogle bud/ erfaringer hører jeg gerne om
disse.

mvh Søren

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 05-04-03 23:40

"Søren" <sv@get_no_net.com> skrev i en meddelelse
> [...]
men seriøsiteten er af
> stor vigtighed for mig, så hvis nogle af jer har nogle bud/ erfaringer

Seriøstiteten er vel meget op til de mennesker der bruger sitet, men som du
selv skriver SM betyder en del, så vil jeg mene at scor.dk er det bedste
sted at starte, for det er jo mere sexen der er i højsæde der.
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97
http://www.colourart.dk/nyheder/photokina/cap_international2002.htm

Fra : Kat

Dato : 06-04-03 10:14

"Søren" skrev:

> Hej, hvilken kontakt/ dating service er bedst/ mest seriøs Scor.dk
eller Dating.dk eller andre?

Min erfaring med chat, dating, løgn og latin på nettet er rimelig
stor. Så jeg vil mene, at du må forsøge at skelne mellem det du får på
skrift fra andre på nettet. Meget lidt er sandt og overdrivelse
floerer derud af
Og det er uanset om du er på scor.dk eller dating.dk eller en chat.
Forsøg at læse mellem linierne og vær dig selv.

> Det jeg er ude efter er et fast seriøs forhold, hvor erotik (SM) er
af vigtighed.

Du skal kraftigt pointere i din profil, at du KUN er til seriøse
henvendelser, du er til S/M og er ude efter en kæreste.

> [...]
ønsker, men seriøsiteten er af
> stor vigtighed for mig, så hvis nogle af jer har nogle bud/

Jeg fandt min mand på scor.dk, så jeg synes, at stedet er seriøst nok.
--
Kat
---

Fra : nusle

Dato : 06-04-03 12:31

"Søren" <sv@get_no_net.com> skrev i en meddelelse

Hej Søren.

> Hej, hvilken kontakt/ dating service er bedst/ mest seriøs Scor.dk eller
Dating.dk eller andre?

Det er nok noget nær hip som hap, det handler ikke så meget
om "stedet", men de brugere der er - og jeg har den opfattelse,
at der er både seriøse og useriøse alle steder.

> Det jeg er ude efter er et fast seriøs forhold, hvor erotik (SM) er af
vigtighed.

Så husk at være konkret og præcis omkring det.

> [...]
men seriøsiteten er af
> stor vigtighed for mig, så hvis nogle af jer har nogle bud/ erfaringer

Jeg har været inde og kigge på scor på et tidspunkt, og synes
absolut ikke om det. Det mindede mig alt for meget om et
diskotek kl. 05.00 om morgenen med desperation og drukken
liderlighed bukket i neon, totalt overfladisk og karikeret.
Det er helt sikkert en smagssag

Jeg synes dating virker mere seriøs mht. andet/mere end sex.
Og så kan jeg bedre lide layoutet (selvom det kan virke "fimset"),
"tonen" og brugergrænsefladen mht. korrespondance osv.
Men igen, det er helt sikkert en smagssag!

Der er også ofir kontakt, netdate, matchmaker og flere andre
- så der er jo lidt at vælge imellem.

mange hilsner
nusle

Fra : Tomas O.

Dato : 06-04-03 13:50

Søren <sv@get_no_net.com> wrote in

> [...]
> mine ønsker, men seriøsiteten er af stor vigtighed for mig, så hvis
> nogle af jer har nogle bud/ erfaringer hører jeg gerne om disse.

Uanset hvilket sted du vælger så forbered dig på at 99% af alle dine
henvendelser til kvinder vil blive afvist og behandlet med en kulde der
ville være uhørt ude i det virkelige liv.

Hvis jeg var dig ville jeg nok melde mig ind i SMil i stedet. Alt det der
netdating er stærkt overvurderet og hvor megen tiltro kan man have til folk
der reelt kan skrive hvad de vil uden at få på puklen af det?

På dating siger de der er over 400.000 profiler.. men der er aldrig mere
end 2500 online samtidigt.. spørg dig selv om der reelt er 400.000 tilmeldt
eller om de bare sætter tallet så højt for at lokke annoncørerne til at
smide penge efter deres hamrende iiriterendew popup reklanmer der endda
afbryder din skrivning hvis du er midt i et brev.

På scor.dk havde jeg på et tidspunkt en totalt seriøs profil i 4 mdr. INGEN
svarede nogensinde på mine breve!

Via dating har jeg datet omkring 40 kvinder på 3 år og jeg er stadig
single. Forbered dig godt.. og lad være med taget noget af det du får af
svar pesonligt. Folk er generelt ret kolde og opfører sig ret forfærdeligt
de steder hvis du spørger mig.. det er som om de er i et varehus med
hylderne fulde at tilbud og slet ikke tænker på at dem der skriver til dem
er mennesker med følelser som de selv.

Ja jeg ved godt der er mange mænd der skriver halvperverse breve til
kvinderne og der er mange gifte mænd der bare er ude på eventyr, men
risikoen for at blive slået i hartkorn med de 'dumme' mænd er stor.

Gak ud i livet i stedet. Dating er et godt sted at finde venner, men en
kæreste.. wel.. det sker da for nogle, men det er så sjældent at det vist
er tæt på at være mirakler.

Tomas

Fra : Søren

Dato : 06-04-03 23:04

Hej Tomas,

> Via dating har jeg datet omkring 40 kvinder på 3 år

De må ha' været ret fremmelige når de kunne bruge en PC i den alder ;)

*sorry*

--
Venlig hilsen,
Søren

Fra : Tomas O.

Dato : 07-04-03 22:37

"Søren" <Look@iNO-SPAMt.dk.invalid> wrote in

> Hej Tomas,

> De må ha' været ret fremmelige når de kunne bruge en PC i den alder ;)
>
> *sorry*

LOL ja ja ..

Fra : Steen Johansen

Dato : 07-04-03 15:46

"René Løwenneck" <rene@loweneck.dk> wrote in message

> Via dating har jeg datet omkring 40 kvinder på 3 år...

RL

Fra : Alberich

Dato : 08-04-03 20:00

Tomas O. wrote:
> Søren <sv@get_no_net.com> wrote in

> Uanset hvilket sted du vælger så forbered dig på at 99% af alle dine
> henvendelser til kvinder vil blive afvist og behandlet med en kulde der
> ville være uhørt ude i det virkelige liv.

Det forudsætter dog de overhovedet svarer.

> [...]
> smide penge efter deres hamrende iiriterendew popup reklanmer der endda
> afbryder din skrivning hvis du er midt i et brev.

Tallet tror jeg nu godt kan passe meget godt. Man skal jo oprette en
profil for overhovedet at komme videre end startsiden.
Jeg oprettede en profil for 3-4 år siden og holdt op med at bruge den
ca. ½ år efter oprettelsen. Jeg har lige testet, og jo, den virker skam
endnu.
400.000 profiler skal nok passe. Men 400.000 aktive profiler? Jeg tvivler.

> På scor.dk havde jeg på et tidspunkt en totalt seriøs profil i 4 mdr.
INGEN
> svarede nogensinde på mine breve!

Så er det da ikke bare mig der er totalt intetsigende.. vi er ihvertfald
to ;)

> [...]
> kvinderne og der er mange gifte mænd der bare er ude på eventyr, men
> risikoen for at blive slået i hartkorn med de 'dumme' mænd er stor.

M/K fordelingen taget i betragtning på de sites så ER pigerne altså også
i et varehus med hylderne fulde af tilbud.
Har du ikke rette størrelse biceps så er der nok nogle på næste hylde.
Har du ikke lige de tjob der ønskes så er der nok nogle på næste hylde.
Har du ikke lige den bil der ønskes så er der nok nogle på næste hylde.
Har du ikke lige det vaskebrædt der ønskes så er der..... osv osv osv

Og det er så bare de piger der rent faktisk søger en mand. Min meget
uvidenskabelige undersøgelse viser at mindst halvdelen af pigerne søger
andre piger eller par.

Og det kombineret med de ligegyldige "du har gode patter vil du kneppe?"
breve som de (tilsyneladende) bliver bombarderet med er der måske ikke
så meget at sige til at høfligheden og de gode "IRL-manerer" bliver
glemt lidt hurtigere.

Så er det fa'me ikke nemt at være single mand!

Ude i den virkelige verden siger man at man kun har én chance for at
gøre et godt førstehåndsindtryk og det kan til tider være svært. Så tænk
lidt over hvor svært det er at give et godt førstehånds-mail-indtryk.
Der gerne skal overgå alle de andre mails "den udkårne" modtager.

> Gak ud i livet i stedet. Dating er et godt sted at finde venner, men en
> kæreste.. wel.. det sker da for nogle, men det er så sjældent at det
vist
> er tæt på at være mirakler.

Det kan da ske. På scor.dk's chat hilste jeg på en der (heller) ikke
svarede tilbage. Dagen efter stødte jeg ind i hende i et af Forum's
chatte hvor hun forklarede hun havde haft PC-problemer så hun ikke kunne
svare. Vi kom da sammen et par år efter det.
Og nej, jeg har slet ikke turde overveje sandsynligheden for at det kan
ske igen at man støder ind i samme person på to forskellige chatte på to
forskellige tidspunkter af to forskellige dage.

Hvis man ellers ikke har omgangskredsen, de sociale evner til, eller
interesse i, at møde nye mennesker på et værtshus, bar eller
hvad-ved-jeg ude i det virkelige liv, så er der jo andre muligheder end
netdating.
For snart mange år siden var jeg tit på IRC og der blev da holdt nogle
ret sjove fester, med deltagere lige fra hardcore-nørder til
hardcore-partyanimals. Aldersniveauet der er dog omkring midt-10'erne
til midt-20'erne.
Bare en ide.

Fra : Anita

Dato : 08-04-03 21:55

"Alberich" skrev

Hejsa

> Så er det da ikke bare mig der er totalt intetsigende.. vi er ihvertfald
> to ;)

Hvis der er så mange profiler som de påstår, så skal man jo også indskrænke
sine søgekriterier en del for at få en mængde profiler som man kan overkomme
at læse igennem. Men så vidt jeg ved kan man hverken søge på størrelsen af
biceps eller bil

> [...]
> Har du ikke lige den bil der ønskes så er der nok nogle på næste hylde.
> Har du ikke lige det vaskebrædt der ønskes så er der..... osv osv osv

Der tror jeg dog vores egen selvtillid spiller os et puds. Som pige føles
det til tider på samme facon, 5 kilo for meget eller 2 skålstørrelser for
lidt er ikke just en fordel.

> [...]
> breve som de (tilsyneladende) bliver bombarderet med er der måske ikke
> så meget at sige til at høfligheden og de gode "IRL-manerer" bliver

Se det forstår jeg bare ikke. Ja, man kan da godt blive lidt skrap i sine
svar, hvis spørgsmålet er for latterligt, men at opføre mig anderledes
online end jeg ville gøre IRL kunne aldrig falde mig ind. Men jeg kan nok
også være ret skrap IRL. *Hehe*

> [...]
> ske igen at man støder ind i samme person på to forskellige chatte på to
> forskellige tidspunkter af to forskellige dage.

Man har lov at være heldig

> [...]
> ret sjove fester, med deltagere lige fra hardcore-nørder til
> hardcore-partyanimals. Aldersniveauet der er dog omkring midt-10'erne

Og en fin ide. Der hvor jeg hang ud i 1½-2 år (med "stambar" og hyggeaften
hver fredag) var aldersspredningen endda fra ca 15-50 år, så det var ret
fedt og man mødte en masse folk man ellers aldrig ville ha' mødt.

Fra : Andropov

Dato : 09-04-03 13:48

> Der tror jeg dog vores egen selvtillid spiller os et puds. Som pige føles
> det til tider på samme facon, 5 kilo for meget eller 2 skålstørrelser for
> lidt er ikke just en fordel.
Nu har jeg prøvet 2 gange hvor kvinderne har skrevet at min profil
stemte meget godt med hvad de søgte. Men om vi ikke lige kunne
udveksle billeder.
Jeg sendte så et billede af sted og får så at vide følgende fra
kvinden:
"du er ikke lige min type"

Og jeg som troede at mænd blot skulle være kloge og kvinderne flotte.
Sådan joker vi mænd jo tit. Men den holder vist ikke :)
Det er ikke fordi jeg er overvægtig eller ser specielt grim ud.
Jeg ser nok lidt drenget ud. Måske det skræmmer kvinder væk ellers ved
jeg ikke hvad det er.

Iøvrigt får man sjældent et billede fra kvinden selv om man havde
aftalt at udveksle billeder.

> Og en fin ide. Der hvor jeg hang ud i 1½-2 år (med "stambar" og hyggeaften
> hver fredag) var aldersspredningen endda fra ca 15-50 år, så det var ret
> fedt og man mødte en masse folk man ellers aldrig ville ha' mødt.
Ja, man bliver nok nødt til at skulle ud i byen eller måske nogle
sports eller fritidsaktiviteter hvor begge køn er med.
Men på diskotek kan det også være svært at score. Det kan jeg også se
at andre har skrevet. Det er mest den samme scoregut som løber med
pigerne.

Fra : Anita

Dato : 09-04-03 14:35

"Andropov" skrev

> Nu har jeg prøvet 2 gange hvor kvinderne har skrevet at min profil
> stemte meget godt med hvad de søgte. Men om vi ikke lige kunne
> udveksle billeder.

Har du overvejet at svare, at det vel kan være ligemeget med et billede? Jeg
har ofte brugt den model og de der oprigtigt var interesseret hang på og de
andre smuttede. Hvilket passede mig fint.

> Jeg sendte så et billede af sted og får så at vide følgende fra
> kvinden:
> "du er ikke lige min type"

Men det er vel også reelt nok. Du har i hvert fald fået ren besked.

> [...]
> jeg ikke hvad det er.
>
> Iøvrigt får man sjældent et billede fra kvinden selv om man havde

Unfair, hva'... så får du ikke engang muligheden for at tænke - "Arh - hun
så sgu heller ikke for snu ud"

> [...]
> Men på diskotek kan det også være svært at score. Det kan jeg også se
> at andre har skrevet. Det er mest den samme scoregut som løber med

Men ved at have chattet med folk først får det hele pludselig en anden
dimension. Man er der for at hygge sig - ikke kun for at score. Jeg har fået
mange venner i det chat-fællesskab vi havde kørende - og minsandten også en
kæreste.

Venligst Anita

Fra : Claus Sørensen

Dato : 11-04-03 08:45

Anita wrote:

> Der tror jeg dog vores egen selvtillid spiller os et puds. Som pige føles
> det til tider på samme facon, 5 kilo for meget eller 2 skålstørrelser for
> lidt er ikke just en fordel.

Kan kvinder have negative bryster?

De herligste hilsner

Fra : ff

Dato : 06-04-03 17:14

hej vi bruger scor dk til at søge en s/m mand, men det er ikke lige til der.

Fra : en kvinde

Dato : 06-04-03 17:17

> Hej, hvilken kontakt/ dating service er bedst/ mest seriøs Scor.dk eller
Dating.dk eller andre?

Hej Søren

Når du nu lægger stor vægt på seriøsiteten, så ville jeg vælge
smcopenhagen.dk

Men....men..... uanset sted, så får kvinderne SÅ mange breve fra mænd, at de
på et tidspunkt meget naturligt opgiver at besvare dem alle.

Så mit bedste råd til dig, vil være at komme ud af busken og deltage aktivt
IRL i arrangementer og på den facon lære menneskene at kende.

Held og lykke

Fra : Anita

Dato : 07-04-03 14:10

"en kvinde" skrev

> Når du nu lægger stor vægt på seriøsiteten, så ville jeg vælge
> smcopenhagen.dk

Det er jo ikke sikkert Søren bor i Staden, eller der i nærheden.

> Men....men..... uanset sted, så får kvinderne SÅ mange breve fra mænd, at
de
> på et tidspunkt meget naturligt opgiver at besvare dem alle.

Sikke noget pjat. Man besvarer da de seriøse henvendelser pænt og høfligt,
uanset om det er for at sige "pænt nej tak" eller "lad mig endelig høre
mere".
De henvendelser man får i stil med "Vil du ha' pik, så ring ...." er det nok
de færeste der gider at spilde sit liv med. Og dog, der går jo ikke skår af
en for at bruge 2 sekunder af sit liv på at skrive "Nej tak" og trykke send.

> Så mit bedste råd til dig, vil være at komme ud af busken og deltage
aktivt
> IRL i arrangementer og på den facon lære menneskene at kende.

Det er jeg til gengæld helt enig i. I mange byer - ikke kun Kbh. - afholdes
chat-komsammen. Mine erfaringer med dette er ret positive. Så det kunne
måske være en ide at kigge omkring efter et chat-sted, der afholder
"kom-sammen" i nærheden af hvor du bor. Vær dog forberedt på en vis mængde
sladder og indspisthed i disse kredse. Men kan man tage den slags med lidt
salt, så er der mulighed for at møde en masse fine mennesker.

Venligst Anita

Fra : en kvinde

Dato : 07-04-03 20:23

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> "en kvinde" skrev

> Det er jo ikke sikkert Søren bor i Staden, eller der i nærheden.

www.smcopenhagen.dk er ikke kun for københavnere - på samme måde som
Englandsvej ikke fører til England

> Sikke noget pjat. Man besvarer da de seriøse henvendelser pænt og høfligt,
> uanset om det er for at sige "pænt nej tak" eller "lad mig endelig høre
> mere".

Dejligt at der stadig findes nogen som dig - men du er vist en sjælden art.
Virkeligheden er en anden, end den du giver udtryk for og det var
virkeligheden jeg forholdt mig til. Ikke hvad jeg selv ville gøre, da jeg
ikke forventer at få brev fra Søren

en kvinde

Fra : Ally

Dato : 07-04-03 20:49

> [...]
>en for at bruge 2 sekunder af sit liv på at skrive "Nej tak" og trykke send.

Det er faktisk ikke pjat. Det er beundringsværdigt, hvis du besvarer
alle seriøse henvendelser, men det er absolut ikke alle, der gør det.
Jeg har prøvet både dating.dk og scor.dk, og jeg har altid været meget
seriøs i mine henvendelser, og gjort mig meget umage. Men det er
langtfra alle, der svarer tilbage... faktisk hører man ikke fra
størstedelen af de kvinder, man skriver til. Måske ikke underligt, når
man ser antallet af henvendelser, som kvinder får...

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Christoffer Bock

Dato : 06-04-03 20:24

hey ... sys du skulle prøve www.hot-date.dk istedet;)

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 07-04-03 18:48

"Søren" <sv@get_no_net.com> wrote in message
> [...]
men seriøsiteten er af
> stor vigtighed for mig, så hvis nogle af jer har nogle bud/ erfaringer

http://www.SMCopenhagen.dk er et glimrende sted.. Desværre er der alt for få
der kender stedet :(