Hvilken udbyder er bedst ?
Fra : Klaus Andersen

Dato : 22-03-01 15:25

jeg ville gerne have Pro@ccess men fandt ud af at man skulle betale for alt
udlandstrafik der lå over 100 mb.

Det var jeg jo ikke så begejstret for da jeg gerne kører 1 gig eller to i
døgnet..(netexpress)

men hvad skal jeg vælge istedet - hvem er bedst hvis jeg ønsker det samme
som Pro@access.

Mvh

K.A

Fra : Tim Christensen

Dato : 22-03-01 15:27

"Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> wrote in message
> jeg ville gerne have Pro@ccess men fandt ud af at man skulle betale for
alt
> udlandstrafik der lå over 100 mb.

Nej, ikke på Pro@cces ADSL, det er kun på deres faste linjer der er afgift
på udenlandstrafik. Jeg har selv Pro@cces ADSL og der er 100% fri trafik.

Mvh

Tim

Fra : Klaus Andersen

Dato : 22-03-01 15:33

hmm - det kan godt være jeg ikke helt har styr på det.

Men det jeg ønsker er at få en fast IP, kan jeg det med Pro@ccess uden at
skulle betale for trafikken over 100 mb ?

K.A

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 22-03-01 15:37

> hmm - det kan godt være jeg ikke helt har styr på det.
>
> Men det jeg ønsker er at få en fast IP, kan jeg det med Pro@ccess uden at
> skulle betale for trafikken over 100 mb ?

Proaccess
er fri traffik og fast ip.

--
With many Thanks
Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

Fra : Klaus Andersen

Dato : 22-03-01 15:40

> [...]
>
> Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying
> Please visit my Freshwater Aquaria Webpage

Hvorfra kommer så den der med at betale for al udenlandstrafik over 100 mb
?

mener at jeg læste det et eller andet sted i en brochure fra tdc ?

K.A

Fra : Tim Christensen

Dato : 22-03-01 15:46

> mener at jeg læste det et eller andet sted i en brochure fra tdc ?

Som sagt dækker Pro@cces over række forskellige produkter, her iblandt
løsninger basert på ADSL, ISDN og fast kredsløb ved løsningerne med fast
kredsløb skal man, som udgangspunkt, betale for udenlandstrafik.

Mvh

Tim

Fra : Klaus Andersen

Dato : 22-03-01 15:55

> [...]
> løsninger basert på ADSL, ISDN og fast kredsløb ved løsningerne med fast
> kredsløb skal man, som udgangspunkt, betale for udenlandstrafik.

Ok... så er jeg tilbage med spørgsmålet igen.

Hvilken udbyder er bedst når man vil have fast IP, og fri trafik - også på
udenlands trafik. ??

K.A

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 22-03-01 16:04

Hje Klaus

"Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> skrev i en meddelelse news:99d3n4$n0h$1@news.inet.tele.dk...

> Hvilken udbyder er bedst når man vil have fast IP, og fri trafik - også på
> udenlands trafik. ??

Hvilken bil er bedst, når den skal have fire hjul og forlygter ?

Der er jo mange andre ting der spiller ind.
Pris, levering, service, udstyr, mulighed for selv at rode i router m.m.

Men gå efter TDC Pro@cces ADSL eller WOL ADSL.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : Kristian Thomsen

Dato : 22-03-01 19:31

"Bjarne Duelund" <_X_duelund@danbbs.dk> wrote in message
> Men gå efter TDC Pro@cces ADSL eller WOL ADSL.

Hvad er der galt med CyberCity? IMHO er CyberCity mere attraktivt end TDC
Pro@cces, idet man frit kan konfigurere routeren efter behov, uden at betale
950,- (som hos TDC). - Og ja, jeg kender godt til finten med at fabrikere et
kabel og bruge serienummer som password osv...

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 22-03-01 19:59

Hej Kristian

"Kristian Thomsen" <thomsen@eatfish.dk> skrev i en meddelelse news:99dgf8$1a7i$1@news.cybercity.dk...

> Hvad er der galt med CyberCity?

Mig bekendt er der ikke noget galt med CC, jeg troede bare ikke at man fik
fast IP hos CC. Men så blev jeg det klogere, tak.

> [...]
> 950,- (som hos TDC). - Og ja, jeg kender godt til finten med at fabrikere et
> kabel og bruge serienummer som password osv...

Af samme grund synes jeg også at WOL er attraktiv.
Men måske ønkser men netop IKKE denne mulighed, det er jo individuelt.

--
Mvh Bjarne Duelund
duelund@danbbs.dk

Fra : Kristian Thomsen

Dato : 22-03-01 20:18

> Mig bekendt er der ikke noget galt med CC, jeg troede bare ikke at man fik
> fast IP hos CC. Men så blev jeg det klogere, tak.

No problem.. :)

> Af samme grund synes jeg også at WOL er attraktiv.
> Men måske ønkser men netop IKKE denne mulighed, det er jo individuelt.

Hmm, man kan jo bare lade være med at benytte sig af muligheden... :)
Generelt synes jeg CyberCity er meget flexible i det hele taget. Både mht.
priser og udstyr.

Mvh

Kristian

Fra : Per Sørensen

Dato : 01-04-01 18:50

fd

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 22-03-01 15:51

> [...]
mb
> ?
>
> mener at jeg læste det et eller andet sted i en brochure fra tdc ?

Deres ProAccess ADSL har IKKE udgift på trafik !

Det er ægte flatrate.

Har det selv.

Fra : Klaus Andersen

Dato : 22-03-01 15:56

> [...]
> Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying
> Please visit my Freshwater Aquaria Webpage

Hvilken type har du / hvad betaler du om måneden ?

K.A

Fra : Klaus Andersen

Dato : 22-03-01 15:58

> Hvilken type har du / hvad betaler du om måneden ?
>
> K.A

og hvilken hastighed - 64 kb ?

K.A

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 22-03-01 16:15

"Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> wrote in message

Klaus,

Inden du spørger mere, syntes jeg du skulle sætte dig ned og læse følgende
sider

http://www.tele.dk/internet/adsl/proaccess_adsl_levering.htm
http://adsl.worldonline.dk

Der er alle dine spørgsmål besvaret.

--
Bjarke Andersen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 22-03-01 16:21

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message
> Klaus,
>
> Inden du spørger mere, syntes jeg du skulle sætte dig ned og læse følgende
> sider
>
> http://www.tele.dk/internet/adsl/proaccess_adsl_levering.htm

Ups fejl URL
http://www.tele.dk/erhverv/produkter/internet/access/proaccess/proaccessadsl
/5.htm
http://www.tele.dk/erhverv/priser/proaccess/forside.htm

dækker over Pro@ccess produkterne.

--
Bjarke Andersen

Fra : Klaus Andersen

Dato : 22-03-01 16:40

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse
> "Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message

> [...]

ok.. så er jeg lidt i tvivl om hvordan dette skal tolkes

http://www.teledanmark.dk/erhverv/produkter/internet/access/proaccess/proacc
essadsl/4.htm

især punkt 5

K.A

Fra : Wintermute

Dato : 22-03-01 16:58

> ok.. så er jeg lidt i tvivl om hvordan dette skal tolkes

http://www.teledanmark.dk/erhverv/produkter/internet/access/proaccess/proacc
> essadsl/4.htm
>
> især punkt 5

Det skal fortolkes sådan at Pro@ccess ADSL er flatrate, det kan ikke
diskuteres.
Altså fri traffik, ingen ekstra betaling for traffik til udlandet, fast pris
hver måned.

Accepter det

Mvh
Brian Andersen
Svendborg

Fra : Klaus Andersen

Dato : 22-03-01 16:59

ok.. så er jeg glad igen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 22-03-01 18:03

http://www.teledanmark.dk/erhverv/produkter/internet/access/proaccess/proacc
essadsl/4.htm

Selvom du har fået svar så læs punktet og bemærk følgende:

"For Pro@ccess med faste kredsløb indeholder den basale kvartalspris
ubegræn-set indenlandsk trafik, herunder trafik til/fra TDC Internets
News-server. For international Internet trafik afregnes kunden med
udlandsklasse. Kunden vil blive takseret med udlandsklassetillæg efter
første kvartalsskift."

Bemærk ordet faste kredsløb. ADSL er ikke et fastkredsløb

"Pro@ccess ISDN samt Pro@ccess ADSL har ingen trafikafregning, dvs.
abonnementet inkluderer ubegrænset trafik. Det er muligt at følge forbruget
for Pro@ccess ISDN (minutter og opkald) uge for uge på en webside. For at få
ad-gang til websiden kræves et certifikat - se punkt 24 vedr. Pro@ccess
statistik."

Her står klart og tydeligt, ubegrænset trafik.

--
Bjarke Andersen

Fra : Thomas Ehler

Dato : 22-03-01 20:48

Hej Klaus, Hej Bjarke

Klaus, du spørger god tnok meget. Internettet er ellers et genialt værktøj
til (selv) at indhente oplysninger...

Bjarke, du er edderm..... noget af det mest tålmodige!

Godt gået.

MVH
Thomas Ehler

Fra : Klaus Andersen

Dato : 23-03-01 19:19

... ja du har ret, men de oplysninger jeg fant på tdc hjemmesiden
forvirede mig faktisk (jeg vidste for eksempel ikke hvad faste kredsløb var)
.. Resultat af hele tråden er at jeg faktisk blev klogere på en del ting.

Men... ja jeg spurgte meget (var måske også lidt for doven)

Så... tak til de tålmodige personer som hjalp mig lidt på vej.

K.A

Fra : Jesper Skriver

Dato : 22-03-01 21:50

On Thu, 22 Mar 2001 15:36:47 +0100, Soren 'Disky' Reinke wrote:

>"Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> wrote in message

>Proaccess

ADSL er ja - pro@ccess er en produkt familie som dækker over mange forskellige
produkter, som har forskellig afregnings principper.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer