SexRolleSpil
Fra : Ulven Peter

Dato : 01-04-03 16:53

Kære DSS

Jeg er den mandlige del af et par, der dyrker Rollespil, som en del af
vores sexualitet.

Jeg kunne godt tænke mig, at høre lidt fra andre her i gruppen om dette
emne.

Jeg kunne forestille mig lidt :
- udveksling af ideer
- udveksling af fantasier
- udveksling af erfaringer
- kommentarer iøvrigt
hvad angår frække Rollespil.

Og hvad er SexRollespil så?
SexRollespil er for os et "langt" forspil, som udspringer af en fantasi, og
som leder hen til en eller anden form for sexuelt handling.

En "endefuld" (som en sexuel handling er f.eks. et resultat, en
konsekvens af et Rollespil, hvor en elev tydeligt provokerer og tirrer en
stakkels "tålmodig" lærer over et stykke tid. Klimaxet "en endefuld" får
ekstra effekt efter forspillet, som måske er en iscenesættelse af en
skolefantasi omkring en lærer/elev situation. Rollespillet her er jo netop
det der kommer forud,.... det lange forspil som lægger op til konsekvensen.

Rollespillet er ikke (nødvendigvis) store udstyrsstykke, men mere nogle
hverdagssituationer, hvor man tænker "hvad nu hvis...".
F.eks. kvinden, der som ung pige har siddet i klasselokalet i gymnasiet,..
time efter time i dansk og fantaseret,. "hvad nu hvis... ", og har "set" sig
selv havne over knæet på den til sidst tirrede og utålmodige Dansklærer.

For os handler det også om sex,.. Rollespillet er ikke så interessant, hvis
konsekvensen ikke handler om sex. Det er ikke ensbetydende med, at der ikke
er plads til andre ideer,. men vores fantasier (og iscenesættelser) ender
helst op i noget fræk sex.

Det behøver absolut ikke være bygget på dominans. Kvinden herfra har f.eks.
en fræk fantasi om en aften i byen, at blive passet op af et par (eller
flere mænd, som med dans, flirt og pikant forførelse lokker hende med
hjem til lidt frækt bagefter.

Eksempler på rollespil, som vi har genneført eller ønsker at gennemføre :
- Politiafhøring
- Quindelig patient på besøg hos en Gynækolog
- Ulydig sekretær
- Skolemester/elev (opdragelse)
- Arrangeret voldtægt
- Servering
- Auktion
- Fremvisning
- Fotoseancer
- Bortførsel af en gruppe MC-fyre

Så vi vil gerne bruge gruppen her til at få nye spændende ideer, og til at
høre om andres erfaringer.

Ulven Peter

Fra : Claus Sørensen

Dato : 02-04-03 07:38

Ulven Peter wrote:

> Jeg er den mandlige del af et par, der dyrker Rollespil, som en del af
> vores sexualitet.

> Eksempler på rollespil, som vi har genneført eller ønsker at gennemføre :
> - Bortførsel af en gruppe MC-fyre

Den kunne jeg godt tænke mig at se i praksis ;v)

Et par der bortfører en gruppe MC-fyre...

De herligste hilsner

Fra : Ulven Peter

Dato : 02-04-03 08:43

> Den kunne jeg godt tænke mig at se i praksis ;v)
>
> Et par der bortfører en gruppe MC-fyre...

Ja, og de gjorde næsten ikke modstand

Ulvehilsner fra Peter

Fra : Nicolai

Dato : 02-04-03 20:16

On Tue, 1 Apr 2003 17:53:01 +0200, "Ulven Peter" <Ulven.Peter@c.dk>
wrote:

Hej Peter,

>Jeg kunne godt tænke mig, at høre lidt fra andre her i gruppen om dette
>emne.

Det lyder spændende, jeg er altid interesseret i nye idéer

Mine fantasier om rollespil er i sagens natur meget koncenteret om mig
som en baby, et barn eller en ung teenager. Men for mig er det også
vigtig hvad der bliver gjort ved mig, nok mere end den fantasiverden
det foregår i.

Udover babypleje med bleskifte osv. er mine fantasier også ofte præget
af mere eller mindre realistiske "medicinske" undersøgelser og
behandlinger, og iblandt også med lidt islæt af institutionelle
forhold.

>Rollespillet er ikke (nødvendigvis) store udstyrsstykke, men mere nogle
>hverdagssituationer, hvor man tænker "hvad nu hvis...".

Jeg er nysgerrig efter hvordan i kommunikerer rollespillene, det har
jeg fundet er noget af det sværeste (det, og så at finde tid til det).

Man kan jo enten nedskrive et detaljere scenarie, eller i
stikordsform. Men uanset, så er det jo ofte sådan at man i sin fantasi
har nogle specifikke ting som tænder en meget, men som det kan være
svært for partneren at huske / finde ud af / finde interessant.

For mit vedkommende er det ofte et udstyrsstykke, med
fikseringsudstyr, sexlegetøj, sutteflaske og meget mere :)

Med hensyn til rollespil, så foregår det for vores vedkommende dels
som små situationer hvor René giver mig ble på, putter mig osv, og vi
har også et par gange prøvet at jeg skulle være baby i længere tid af
gangen, men jeg synes det er svært at finde mig i at blive i rollen så
længe. Omvendt, så kan der da også være en weekend hvor jeg har ble og
babytøj på hele døgnet, selvom vi foretager os ikke relaterede ting
ibland.

Derudover har jeg på en hjemmeside i forbindelse med vi søgte
legekammerater, lavet en lille liste med nogle af de mere uskyldige
idéer på - http://babylai.dk/kontakt/2babyer.htm - temaet her er mere
kort, lidt idéer til hvad man kan lave med 2 "babyer" ;)

>- Quindelig patient på besøg hos en Gynækolog

Hmm, nu er vi jo bøsser, men jeg vil da gerne udsættes for en
dybdeborende undersøgelse hos børnelægen ;) - eller børneafdelingens
sygeplejerske :)

>- Fremvisning

Jeg har fantaseret lidt om at blive brugt som "demonstrationsobjekt"
f.eks. når en mindre erfaren skulle prøve at røre ved mig, mine
kønsdele eller prøve at bolle. Der er vist gået en lille
ekshibitionist tabt i mig.

Mange hilsner
Nicolai

--