Skore-replik&-duplik
Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-03 18:39

Skore-replik&-duplik

Hvis din fisse var en seværdighed, så hvilken?

HUN: Øh...

Ja, ville du mene

1. Jomfru Anegade, hvor man får tæsk, inden man kommer ind

2. Randers Regnskov, der altid er fugtig og fuld af truede dyrarter

3. eller Frelserskirken, hvor man er svimmel inden man er kommet helt
op???

Hvis du var en forlystelse på Bakken så hurlumhejhuset, spøgelsestoget,
skydeteltet eller rutsjebanen????

HUN SVARER (omsider):

Ville din pik være Veteranbilerne eller Det Gyldne Tårn?

HAN Øh....

Nej, den ville være Pjerrot,lille og hvid og ikke særlig sjov, og hvis den
var en seværdighed så ville den være det der lille tog, der kører helt ud på
Grenen på Skagen, den hedder "Sandormen".

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Thomas

Dato : 01-04-03 12:53

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote in message news:<DX_ha.88709$T55.81008@fe05.atl2.webusenet.com>...
> [...]
> var en seværdighed så ville den være det der lille tog, der kører helt ud på
> Grenen på Skagen, den hedder "Sandormen".

Ha Ha - Jeg læste også Ekstra Bladet igår.

VH

Thomas

Fra : Bo Warming

Dato : 01-04-03 15:38

"Thomas" <th63@ofir.dk> wrote in message

> Ha Ha - Jeg læste også Ekstra Bladet igår.

Ja, syns du ikke de professioenelle ordonanister er snakkesalige når de skal
fortælle sådan en vits - som heller ikke de har konstrueret selv?

De bruger fyldeord så det tager 3 gange så lang tid at kome til pointen.

Fra : max tina og palle

Dato : 01-04-03 18:16

bo erdu ikke nomal eller er du barer dum

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-04-03 15:53

In news:3e89d6c7$0$24718$edfadb0f@dread14.news.tele.dk, max tina og
palle <phhj@esenet.dk> wrote:
> bo erdu ikke nomal eller er du barer dum

Hans formuleringsevner er voldsomt meget bedre end dine - er du så
unormal eller bare dummere?

--
-Jens B.