Udstilling i næste weekend.
Fra : Helle

Dato : 12-04-03 15:37

Hejsa.

Jeg regner med, at skulle ind og kigge på udstillingen på lørdag i Odense.
Er der nogen fra det Sydfynske som jeg evt. kan køre med? eller i så fald,
hvordan ligger Marienlystcentret (er det ikke der det afholdes?) i forhold
til banegården? jeg kommer nemlig med tog fra Svendborg af.

Mvh Helle

__________________________________________________________________ Helle
Nielsen ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Louise Viborg

Dato : 12-04-03 21:18

Hej Helle!
Du må gerne følges med os, hvis du vil. Så kan vi tage dig med fra
Odense Banegård?

Knus, Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15
www.shunozahra.dk

Fra : Helle

Dato : 13-04-03 00:35

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> wrote in message
> [...]
> Odense Banegård?
>
> Knus, Louise
> Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15

Hej Louise.
I skal udstille ikk? for så betyder det jo, at jeg skal være meget tidligt
ved Odense banegård og meget tidligt hjem. Well, jeg finder lige ud af
noget - måske jeg _kan_ lokke kæresten med - jeg giver besked hvis det er.
Tak, du er en skat

Mvh Helle

Fra : Louise Viborg

Dato : 13-04-03 11:55

Hej Helle!
Du ved jo hvor du kan kontakte mig Bare vi får det afivde senest
fredag eftermiddag

Knus, Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 16
www.shunozahra.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 14-04-03 08:43

Hej Helle,

vi er desværre henvist til at blive hentet og bragt af Jespers forældre, så
jeg kan ikke tilbyde dig et lift fra banegården. Men det er jo en
Katteklubben-udstilling, så der er indtjek fra 8.30 til 10.30 eller noget i
den stil, dvs. at man ikke skal så hysterisk tidligt op *grin*. Så jeg håber
du kan få koordineret noget med Louise! Der er nemlig et pænt stykke vej fra
banegården.

Ellers kører bus nr. 11 mod Åsum forbi derude i nærheden, men kun en gang i
timen og du kommer alligevel til at gå noget af vejen - hvilket jo er okay
hvis det er godt vejr men knap så okay hvis du har en masse kg foder med
dig hjem *grin*

Vi ses!

/Pernille