php sever
Fra : peter morup

Dato : 22-03-01 14:11

da jeg har fået af vide at man ikke kan teste sine egne php.scripts
på sin egen pc, er mit spørgsmål, findes der en gratis server man kan bruge
til at teste php-scripts på. evt i danmark.
hvad med interudbyderne hvilke udbydere tilbyder php understøttelse.

P.N.

Fra : Thomas Jensen, pil.d~

Dato : 22-03-01 14:17

On Thu, 22 Mar 2001 14:11:05 +0100, "peter morup" <morup@hotmail.com>
wrote:

>da jeg har fået af vide at man ikke kan teste sine egne php.scripts
>på sin egen pc, er mit spørgsmål, findes der en gratis server man kan bruge
>til at teste php-scripts på. evt i danmark.

localhost... dvs. sæt det op på egen server (pc).

se evt. php.dk og webcafe.dk hvor der givetvis er flere artikler om
den slags.

>hvad med interudbyderne hvilke udbydere tilbyder php understøttelse.

mange

--
vh
Thomas Jensen

Fra : Niels Andersen

Dato : 22-03-01 19:05

"peter morup" <morup@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> da jeg har fået af vide at man ikke kan teste sine egne php.scripts
> på sin egen pc,

Sludder og vrøvl. :)

Kig fx. her:
http://www.webcafe.dk/php/artikler/index.php3

Hvis du kører windows så start med "Installér Apache", og tag derefter
"Installér PHP4 på Windows".

Kører du linux så kig på "Installér Apache, PHP og MySQL på Linux".

Mvh.

Niels Andersen

Fra : Torben Ostermann

Dato : 13-04-01 16:32