Q: Tvinge Docken til at blive skjult?
Fra : Peter Theglev

Dato : 10-04-03 08:35

Hvis man arbejder i Photoshop kan det være grænseløst irriterende, at
Docken hopper op når musen "rør" dens placering.

Derfor: Kan man tvinge Docken til at blive væk, indtil man "kalder den
frem" igen?

Hvis man har to skærme, kan man så placere Docken vilkårligt?

Peter

Fra : Anders Krøyer

Dato : 10-04-03 18:47

In article <3e951eac$0$251$bc7fd3c@news.sonofon.dk>,
Peter Theglev <peter.theglev@adpeople.dk> wrote:

> [...]
> Docken hopper op når musen "rør" dens placering.
>
> Derfor: Kan man tvinge Docken til at blive væk, indtil man "kalder den

Du kan evt. lægge den øverst istedet for i bunden eller siderne, det gør
jeg selv og det hjælper, cocktail eller tinkertools kan tricket

Venlig Hilsen
Anders Krøyer

Fra : Lars Brink

Dato : 11-04-03 14:25

....der er en tastaturgenvej der slår docken til og fra (jeg sidder på en
os9 nu så jeg kan ikke huske det)... men er det ikke æble-D...?

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 11-04-03 15:01

Lars Brink <larsbrink@mailme.dk> wrote:

> ...der er en tastaturgenvej der slår docken til og fra (jeg sidder på en
> os9 nu så jeg kan ikke huske det)... men er det ikke æble-D...?

Der skal lige et skiftespor med...
æble-alt-D

mvh.
Kaj.

--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Peter Theglev

Dato : 11-04-03 15:33

Kaj Christiansen wrote:

> Der skal lige et skiftespor med...
> æble-alt-D
>
> mvh.
> Kaj.

Ja, men den popper jo op i det øjeblik musen "rammer" stedet. HAMMER
irriterende, hvis man retoucherer, maler eller fritlægger i Photoshop.

[P]