OMS setup
Fra : Christensen

Dato : 09-04-03 21:51

Mit barnebarn har fået en PB 1400, og så skal vi ha' klaveret hægtet på.

OMS (2.3.6) kan ikke finde printerporten når vi forsøger med en
NewSetup. Normalt går det problemfrit for mig på andre Mac'er.
Hun kører sys 8.6 - kan der mangle noget?

mvh kell

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 09-04-03 22:39

Christensen <kc@mail.stooofanet.dk> wrote:

> [...]
> NewSetup. Normalt går det problemfrit for mig på andre Mac'er.
> Hun kører sys 8.6 - kan der mangle noget?

Quicktime?

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk

Fra : Christensen

Dato : 09-04-03 22:54

Nicolai Brandt <spam@robra.dk> wrote:

> Quicktime?

Yep 4.1.2

Fra : Tom Dissing

Dato : 09-04-03 22:59

Har du monteret en midi enhed ude I printerporten.. Kan klaveret få den til
at blinke..
Hvis ja så skriv æble T ( mener jeg det er ) for test..
Så siger den (OMS) ".. My name is saved".. Når du trykker på klaveret..
I forhold til at finde printerport.. Tjek om du har appletalk aktiv ( på
printerporten) hvis ja så sluk det !
Tom

PS
Prøv evt at "ringe til" modemporten I stedet ( er den kombineret på en PB
!?)

On 09/04/03 22:50, in article 1ft673b.1ul9zsh1n36ih6N%kc@mail.stooofanet.dk,

Fra : Christensen

Dato : 09-04-03 23:24

Tom Dissing <tom@mir.dk> wrote:

> Har du monteret en midi enhed ude I printerporten.. Kan klaveret få den til
> at blinke..
Pt har jeg et lydmodul - har også prøvet med klaveret men vi skal jo
først have porten frem

> Hvis ja så skriv æble T ( mener jeg det er ) for test..

Man kan først Test Studio når den har en port
> Så siger den (OMS) ".. My name is saved".. Når du trykker på klaveret..
Ja det er det normale jeg kender...
> I forhold til at finde printerport.. Tjek om du har appletalk aktiv ( på
> printerporten) hvis ja så sluk det !
Den gør det automatisk (spørger om den skal)

Ja det er en combiport ---- ringe? hvon...