safari på DK'sk
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 09-04-03 19:08

Hvorfor??

Safari findes på adskillige sprog (bl.a. serbisk) - hvorfor er der ingen
der har oversat det til dansk endnu? (Vel vidende det er ubetalt
arbejde)

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 09-04-03 21:05

Søg på <http://www.sectionurbaine.com/> og du skal finde.

--
mvh.
Mogens Thyregod

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 10-04-03 07:06

Mogens Thyregod <moth@mothsoft.dk> wrote:

> Søg på <http://www.sectionurbaine.com/> og du skal finde.

takker

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Karen Seiersen

Dato : 17-04-03 18:25

Mogens Thyregod <moth@mothsoft.dk> wrote:

> Søg på <http://www.sectionurbaine.com/> og du skal finde.

Hej NG

Jeg har kørt med Safari på DK fra denne www. side i nogle måneder,
for at prøvekøre det.

Nu er det så jeg vil hente Safari på DK til min mands iMac, men om det
vil virke ????? der sker absolut intet efter downloaded... andet end der
kommer et diskbilled frem på skrivebordet, som prøver at instalere ved
dobb. klik på ikonet men der sker intet.

Nogen som har et løsningsforslag ???

Gode hilsner Karen

Fra : Morten Lind

Dato : 17-04-03 20:12

Karen Seiersen <kv@mail.dk> wrote:

> [...]
> kommer et diskbilled frem på skrivebordet, som prøver at instalere ved
> dobb. klik på ikonet men der sker intet.

Hej Karen.....
Er der også OS X på din mands iMac?
M.
--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz

Fra : Karen Seiersen

Dato : 17-04-03 20:15

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Hej Karen.....
> Er der også OS X på din mands iMac?
> M.

Hej Morten

;-( der er dømt fejl, undskyld en forglemmelse fra min side,
selvfølgelig har han også OS 10.2. Maskinerne er identiske bortset fra
at jeg har flere programmer og div. ting og sager på min.

Men i mellemtiden har jeg "fiflet" lidt med de downloadfiler som
skal bruges, med det resultat at det virker i dette sekund

Gode hilsner Karen

Fra : Morten Lind

Dato : 17-04-03 20:22

> [...]
>
> Men i mellemtiden har jeg "fiflet" lidt med de downloadfiler som
> skal bruges, med det resultat at det virker i dette sekund

Godt
M.

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 09-04-03 21:18

> [...]

> Safari findes på adskillige sprog (bl.a. serbisk) - hvorfor er der ingen
> der har oversat det til dansk endnu? (Vel vidende det er ubetalt

Fordi Apple selv fordansker den når den kommer ud af betastadiet!
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com