Hjælpeprofilmappe i QXP?????
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 09-04-03 11:42

Hejsa

Min QXP er begyndt at spørge efter en Hjælpeprofilmappe når den starter,
hvad fulen er det og hvor finder jeg den?

Stef

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 09-04-03 12:14

Stefan Jacobsen <stefware@email.dk> writes:
>Min QXP er begyndt at spørge efter en Hjælpeprofilmappe når den starter,
>hvad fulen er det og hvor finder jeg den?
Sådan en har jeg aldrig hørt om. Har brugt QXP dagligt gennem de seneste
9-10 år!
Hvad sker der, hvis du klikker annuller?

Frank Løkkegaard

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 09-04-03 15:09

Ikke andet end QXP starter, jeg har oplevet det et par gange før på
forskellige maskiner, men der accepterede den den valgt mappe og ikke mere
bøvl. Men min kommer hver gang.

Stef

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 09-04-03 22:43

Stefan Jacobsen <stefware@email.dk> wrote:

> Ikke andet end QXP starter, jeg har oplevet det et par gange før på
> forskellige maskiner, men der accepterede den den valgt mappe og ikke mere
> bøvl. Men min kommer hver gang.

Det er "colorsync beskrivelser" mappen den spørger efter. Ved ikke
hvorfor den skriver hjælpeprofilmappe... Du finder colorsync mappen
inden i systemmappen.

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 09-04-03 15:25

> [...]
>Ikke andet end QXP starter, jeg har oplevet det et par gange før på
>forskellige maskiner, men der accepterede den den valgt mappe og ikke mere
Ja, det er da ret mystisk, prøv evt. at oprette en mappe der hedder
Hjælpeprofiler, og så lade den vælgde den.

Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11
Fax 75 51 47 11

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 10-04-03 09:11

spam@robra.dk (nicolai brandt) writes:
>Det er "colorsync beskrivelser" mappen den spørger efter. Ved ikke
>hvorfor den skriver hjælpeprofilmappe... Du finder colorsync mappen
>inden i systemmappen.
Aha - det havde jeg sgu ikke regnet ud - ved du hvorfor den pludselig
begynder at spørge efter mappen?

Frank Løkkegaard

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 10-04-03 21:03

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> Aha - det havde jeg sgu ikke regnet ud - ved du hvorfor den pludselig
> begynder at spørge efter mappen?

Nope. Mon ikke der er flyttet rundt på et eller andet. Noget nyt er
blevet installeret eller en indstilling er blevet slettet... Der er
mange muligheder. Det bedste gæt er nok en slags fejl 40...

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 11-04-03 09:55

spam@robra.dk (nicolai brandt) writes:
>Det bedste gæt er nok en slags fejl 40...
Uhhhhh, de er jo almindeligt forekommende - gu' ved om man skulle prøve at
få udviklet et særlgit "Fejl 40-filter"

Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11
Fax 75 51 47 11

Fra : Morten Lind

Dato : 11-04-03 18:19

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> Uhhhhh, de er jo almindeligt forekommende - gu' ved om man skulle prøve at
> [...]

Det kommer med alderen, Frank - min har udviklet sig til "fejl 70"
M.
--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 12-04-03 19:29

mortenlind@mac.com (morten lind) writes:
>Det kommer med alderen, Frank - min har udviklet sig til "fejl 70"

Pensionister kan få ca 550 kroner i tlskud til nye briller efter
Aktiv-loven.
Og det er rigtigt, jeg har ligfe hørt Hanne Reintoft sige det i Ret og
pligt!

Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11
Fax 75 51 47 11

Fra : Morten Lind

Dato : 12-04-03 20:30

> [...]

> Aktiv-loven.
> Og det er rigtigt, jeg har ligfe hørt Hanne Reintoft sige det i Ret og

*LOL*
Tror du, det tilskud er noget værd om 21 år?
M., der må nøjes med tankstationens forstørrelsesglas

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-04-03 21:32

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> Pensionister kan få ca 550 kroner i tlskud til nye briller efter
> Aktiv-loven.

Du mener, så man igen kan se skærmen så tæt på, at det atter bliver en
fejl 40?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 13-04-03 06:42

> Du mener, så man igen kan se skærmen så tæt på, at det atter bliver en
> fejl 40?

*LOL*
M.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 13-04-03 12:05

henrik@muenster.dk (henrik münster) writes:
>Du mener, så man igen kan se skærmen så tæt på, at det atter bliver en
>fejl 40?
Ja, og det synes jeg er meeeeeget vigtigt - det er så forvirrende med alle
de forskellige fejlkoder!

Frank Løkkegaard