Kan man komme hentil "Send"-knappen med ta~
Fra : Peter

Dato : 11-04-03 19:51

Hej!

Kan man i enden af en række felter,hvor man springer rundt v.h.a.
tab-tasten, og slutte ved "Send knappen" nederst på siden.

m.v.h.

Peter

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-04-03 03:54

Ja.

Fra : Peter

Dato : 12-04-03 10:29

Hej igen!

Jamen hvordan gør man?

m.v.h.

Peter

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-04-03 12:58

Tryk på tab indtil du når ned til knappen.

Fra : Peter

Dato : 12-04-03 15:26

Hej igen!

Min hjemmeside-konstruktion er måske nok lidt anderledes en det almindelige.
Efter alle tekst-felterne, går tab.tasten over til 8 menuknapper, derefter
til sidens 304 afkrydsningsfelter - og først da til "Send"-knappen. Det må
da kunne gøres på "en bedre måde"?

Test venligst: http://www.morgenmusikken.dk/formular.htm

m.v.h.

Peter