Frontpage 2000 og winXP ?
Fra : Kirsten Lehd

Dato : 11-04-03 08:01

Jeg har En Frontpage version 2000 og har nu windowsXP, da jeg nu havde brug
for at få noget gjort ved mine hjemmesider ville jeg indstallere den på
denne pc, men det kan den ikke.
Er der nogen der har nogen løsning, eller er jeg nødt til at opgradere den
først ?
mvh Kirsten

Fra : Claus

Dato : 11-04-03 08:52

FP2000 virker fint her....Hvilken fejlmeddelse får du?

Claus

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 11-04-03 08:59

"Claus" <clausa@mail.dk> skrev i en meddelelse
> FP2000 virker fint her....Hvilken fejlmeddelse får du?
>
> Claus

Den skriver Microsoft Frontpage er ikke korrekt indstalleret på dette system
og virker derfor ikke. Indstaller Frontpage igen.

Dette har jeg nu forsøgt flere gange uden held....

mvh Kirsten

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 11-04-03 09:10

> [...]
system
> og virker derfor ikke. Indstaller Frontpage igen.
>
> Dette har jeg nu forsøgt flere gange uden held....

Det ser faktisk ud som om den kun forsøger at indstallere 98, der er kun en
mappe med Version 3 som indeholder 4 filer...
mvh Kirsten

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-04-03 03:54

Laves kun for bagudkompatibilitet, hvis du skulle have denne version
installeret.
FP2000 installeres i Office folderen.

Fra : Bent Andersen

Dato : 11-04-03 10:14

> [...]
> denne pc, men det kan den ikke.
> Er der nogen der har nogen løsning, eller er jeg nødt til at opgradere den

Du kan godt få en del problemer hvis du kun har opgraderet til XP og ikke
lavet en ny installation på en blank harddisk, har du det kan jeg varmt
anbefale at starte forfra, det tager lidt tid men er intet at regne i
forhold til den tid du kan komme til at bruge på div. fejl og problemer.

Med venlig hilsen

Bent
www.t-shirtshop.dk

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 11-04-03 13:13

"Bent Andersen" <Seritex@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> anbefale at starte forfra, det tager lidt tid men er intet at regne i
> forhold til den tid du kan komme til at bruge på div. fejl og problemer.

Denne PC er født med WINXP, så det er ikke der hunden er begravet
mvh Kirsten

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 11-04-03 13:23

"Kirsten Lehd" <¤@spam.dk> skrev i en meddelelse
Fejlsignatur

AppName: frontpg.exe AppVer: 4.0.2.2717 ModName: unknown

ModVer: 0.0.0.0 Offset: 678629fa

mvh Kirsten

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 11-04-03 18:44

Mit forslag er, at du af-installere ALT hvad der har med Officepakken at
gøre, og starter på ny derefter. Hvis du f.eks. har Word fra office2000 og
Frontpage fra OfficeXP, kan der godt opstå problemer. Jeg har selv oplevet
det. Det er altid bedst at have en ren officepakke, altså at holde sig til
enten 2000 eller til XP.

Hilsen Trine

Fra : Ulrik Friis

Dato : 11-04-03 19:12

> [...]
> denne pc, men det kan den ikke.
> Er der nogen der har nogen løsning, eller er jeg nødt til at opgradere den

Hvis det er en XP Pro skal du tjekke at du har rettighederne til at udføre
en installation. Hvis det er XP Pro findes der en administratorprofil, som
du skal logge ind på og der installere programmet.

mvh
Ulrik

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 12-04-03 05:56

"Ulrik Friis" <ufj(slet)@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en installation. Hvis det er XP Pro findes der en administratorprofil, som
> du skal logge ind på og der installere programmet.

jeg har netop formatteret min disk og forsøgt igen....samme nedslående
resultat....
Det er XPhome jeg har og jeg har haft Frontpage 2000 indstalleret på den
før........................
og det er en købt version af Frontpage.
mvh Kirsten

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 12-04-03 08:06

Jeg har netop hentet en windows opdatering...og nu virker den....puh ha....

Tak for forslag,
mvh Kirsten

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 12-04-03 00:20

Kirsten Lehd wrote:
> Jeg har netop hentet en windows opdatering...og nu virker den....puh
> ha....

Åh, ja - det er et gammelkendt problem - nu, du siger det kommer jeg da i
tanke om, at FP2002 også kræver nogle opdateringer XP førend FP kan fungere
optimalt.

Hvorfor ved jeg ikke.

--
ahw