Kan man se adsl planerne nogen steder ??
Fra : Hightower

Dato : 22-03-01 12:38

Hej NG

Da jeg bor i en mindre by og frygtelig gerne have adsl ville jeg høre om man
ken se på nettet om hvor og hvornår adsl nettet bliver udbygget

Hightower

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 22-03-01 12:51

"Hightower" <the_hightower@hotmail.com> wrote in message
> Hej NG
>
> Da jeg bor i en mindre by og frygtelig gerne have adsl ville jeg høre om
man
> ken se på nettet om hvor og hvornår adsl nettet bliver udbygget

Gå ind på den respektive udbyders hjemmeside og tast dit nummer og se
resultatet. Evt. pressemeddelser.

--
Bjarke Andersen

Fra : Jens.

Dato : 22-03-01 20:09

Prøv www.mint.dk
/Jens.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 22-03-01 20:35

"Jens." <cow-one@sol.dk> wrote in message news:99dimp$4b$1@sunsite.dk...
> Prøv www.mint.dk
> /Jens.

Mint giver ingen status for hvornår udbyderne vil kunne tilbyde, kun ja/nej
svar.

--
Bjarke Andersen