Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manual Canon A70
Fra : Michael

Dato : 12-04-03 14:42

Hej,

Saa fik jeg endelige hentet mit Canon A70 kamera, men som altid, naar man
koeber noget i Tyskland, er der kun tysk manual med. Er der nogen der ved
hvor jeg finder en paa dansk, engelsk eller fransk ?

Har vaeret rundt om baade google og Canon uden resultat.

pft.

Fra : Michael

Dato : 12-04-03 15:43

"Michael" <ambelgien@nospamhotmail.com> wrote in message
> [...]
> hvor jeg finder en paa dansk, engelsk eller fransk ?
>
> Har vaeret rundt om baade google og Canon uden resultat.

Ok - fandt den paa powershot.com .. sorry, jeg var lidt "hurtig" ude med mit
spoergsmal ;)