jeg er forelsket...
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-03-01 11:42

nu MÅ jeg bare dele dette med jer alle sammen.....
jeg er dybt forelsket..... i Rasmine..... hun er den mest bedårende
lille "pige" jeg har set.....
jeg kan slet ikke få nok af hende*G* hun vimser rundt og gør os alle
sammen rundtossede..... alle uden undtagelse..... selv vores ellers
adstadige hankat sweety*G*
han synes hendes buskede hale er _Så_ sjov... og kan slet ikke forstå at
hun har for travlt til at stoppe op og lege med ham*G*
jeg ville gerne vise hende lidt frem så jeg har postet et billede af
hende og sweety i dk.binaer..... i kan finde dem under rasmine og
sweety....

--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*

Fra : Dovenlas

Dato : 22-03-01 15:23

Det kan jeg sørme godt forstå! Hvor er hun smuk! Jeg er vild med Sweety's
ansigtsudtryk....hihi

Hilsen
Fie

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-03-01 15:23

"Dovenlas" <Dovenlas@hotmail.com> wrote in message
> Det kan jeg sørme godt forstå! Hvor er hun smuk! Jeg er vild med
Sweety's
> ansigtsudtryk....hihi
>
> Hilsen
> Fie

billedet giver endda kun skyggen af hvordan hun ser ud IRL... og
sweety*G* ja... han ser godt nok noget betuttet ud*LOL*

Fra : Gitte Jæger Lock

Dato : 22-03-01 19:07

Hæhæ...sikken et ansigtsudtryk !!! Jeg kan godt forstå dig! De er nu begge
meget smukke.
- Gitte

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 22-03-01 23:17

Jamen jeg forstår dig ;))

Rasmine er en flot misser, jeg ville gerne se et billede hvor den tager sig
mere ud, stående så man kan se hende med hale og alt..;))

Sweety er bestemt også en flot misser, jeg synes at den nærmest skinner ??
eller er det bare fordi den er taget med blitz ???

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 23-03-01 06:44

"Henrik Pedersen" <misbams-miauu@edb.dk> wrote in message
> Jamen jeg forstår dig ;))
>
> Rasmine er en flot misser, jeg ville gerne se et billede hvor den
tager sig
> mere ud, stående så man kan se hende med hale og alt..;))

det har endnu ikke lykkedes mig at tage et billede ag hende hvor hun
står rigtig flot.... nok nærmest mest fordi hun , hver gang man nærmer
sig, smider sig på gulvet for at blive nusset*G* eller vimser omkirng så
det er stortset umuligt

> Sweety er bestemt også en flot misser, jeg synes at den nærmest
skinner ??
> eller er det bare fordi den er taget med blitz ???

det er ikke kun blitzen... han er utrolig glansfuld)

Fra : trine

Dato : 27-03-01 18:36

iiihh hvorfor kan jeg ikke finde det?? man er jo lidt nysgerrig )

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-03-01 19:49

fordi det er nogle dage siden... skal jeg poste det igen???
ellers kan du se dem begge på min hjemmeside www.shedevil.subnet.dk

Fra : trine

Dato : 28-03-01 16:39

Hej Sabina....

Tak for linket...he he min nysgerrige sjæl er nu tilfredstillet

Jo dine to misser er bedårende!!! jeg har selv to katte...den ene er den
dejligste hankat på 6 mdr, Emil ( og tro mig han lever fuldt ud op til sit
navn den anden er en yndig lille dame, der ihærdigt prøver at overgå
hendes storebror i at lave ballade

Så vil jeg også meget gerne komplimentere dit arbejde!!! du er ( undskyld
sproget *GG*) fandme dygtig....specielt er jeg vild med de røde farver du
har brugt.....

Knus
Trine

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 28-03-01 17:10

tak for roserne)
de røde farver er (naturligvis) frisør produkter... nærmere bestemt
wellas nye røde farver hvis du vil finde frem til dem hos en lokal
frisør
har du ikk ebilleder af dine kære små? en er jo også nysgerrig
anlagt

Fra : trine

Dato : 28-03-01 17:41

jo masser...hvor mange vil du se *GGG*

jeg ved bare ikke hvordan jeg bærer mig ad med at lægge dem ind på
dk.binaer?? ellers kan jeg sende nogle til dig på mail??

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 28-03-01 17:34

omkring dk binaer så gør du som du ville gøre hvis det var en mail... du
skal blot abbonere på gruppen og bare sende det som et almindeligt
indlæg... blot med attachment...
meeen kikser det så send dem bare i mail

Fra : trine

Dato : 28-03-01 18:42

he he jeg tror ikke du vil synes om hvis jeg sendte alle dem jeg har *GG* så
skal du dælme have en stor hurtig maskine *GG*
jeg tror jeg har foreviget dem et par hundrede gange

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 28-03-01 18:35

hehee*G* DET kan jeg nikke genkendende til....
de er bare dejlige... jeg er helt vild med lunas farve)

Fra : trine

Dato : 28-03-01 19:02

ja hun er en rigtig Whiska´s mis...skulle miawe og sige tak *GG*
Har du ikke flere billeder af Sweety og Rasmine??

ps en helt anden boldgade: hvad skal jeg regne med at slippe for Wellas
hårfarver??? og tror du det er til at få fingrene i her på Sjælland??