Ang. test fra Kan Du ..
Fra : Lars Wiberg

Dato : 12-04-03 13:45

Det er mig der har sendt indlægget fra subj.'s hjemmeside. Jeg er ikke
i stand til at sende indlæg til dk.test fra deres hjemmeside, så jeg
bliver nødt at bruge en af mine 'almindelige' grupper.

Jeg prøver at påvise at de ikke er i stand til at indsende indlæg til
UseNet efter forskrifterne. Hvis ellers det lykkes, så kunne vi håbe
på at der vil blive foretaget nogle ændringer, så vi er fri for
problemer i fremtiden.

Der har været meget brok over dem, og de siger selv det er brugerne af
deres hjemmeside der ikke kan finde ud af det. Jeg vil prøve at bevise
det modsatte.

Tak for tolerancen.

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail

Fra : Kate

Dato : 14-04-03 08:48

Lars Wiberg <lw@#nospam#c.dk> wrote in

> Der har været meget brok over dem, og de siger selv det er
> brugerne af deres hjemmeside der ikke kan finde ud af det.

Det var dog også et elendigt argument. Hvis brugerne ikke kan finde ud
af det er deres system da for dårligt.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar