htaccess spørgsmål
Fra : Idé-Sign

Dato : 22-03-01 11:33

Jeg er ny i det her php, men har læst (muligvis her i gruppen, men jeg kan
ikke finde det) at der kan skrives en kode i htaccess som gør at php-script
i dokumenter der ender med .html også bliver kørt?

Var der nogen der forstod spørgsmålet? og som vil sender mig en kodetekst
til formålet?

På forhånd tak!

Søren Falkenberg Johansen
Idé-Sign - Skilte & Solfilm

Fra : Henrik Petersen

Dato : 22-03-01 11:45

> [...]
> med .html også bliver kørt?
>
> Var der nogen der forstod spørgsmålet? og som vil sender mig

AddType application/x-httpd-php .html
Addhandler application/x-httpd-php .html

Ovennævnte virker kun i php4. Hvis det skal virke i php3, skal der stå
"x-httpd-php3" i stedet for "x-httpd-php" i begge linier!

Henrik Petersen

Fjern Otto Leisner programmet fra min e-mailadresse,
hvis du vil sende e-mail til mig!