Musik fra Mandril-reklame
Fra : Thomas Pryds Laurits~

Dato : 11-04-03 01:33

På det sidste har der kørt en reklame for den nye Mandril-DVD-skive over
skærmen, og som underlægning kører der, hvad der for mig lyder som et
dance-agtigt remix af en tysk slager (kender hverken det oprindelige
nummer eller denne nye version). Jeg mener at have hørt remixet en
enkelt gang i radioen, men husker ikke hvornår.

Den eneste tekst man umiddelbart hører i brudstykket, der kører i
reklamen, er "Das weiß nur du" (eller noget i den retning), hvor "du"
bliver trukket ud i nærmest det uendelige

Nogen, der kan give kunstner og titel på det oprindelige nummer eller
(helst) denne nye version?

På forhånd tak
Thomas

Fra : Thomas

Dato : 11-04-03 01:52

"Thomas Pryds Lauritsen" <thomas@prydslauritsen.nospam.dk> skrev i en
meddelelse news:3E960D35.8060902@prydslauritsen.nospam.dk...
> [...]
> bliver trukket ud i nærmest det uendelige
>
> Nogen, der kan give kunstner og titel på det oprindelige nummer eller

Hejsa

Kender ikke den originale kunstner... Kender faktisk heller ikke rigtig
nummeret
andre steder fra... Men hvis du køber Casper & Mandril Aftalen 2 på DVD,
får du en bonus CD med i købet, med 15 sange på... Og sang nummer 11 på
CD'en står nævnt som "Andreas Dorau - Das Weisst Nur Du" - Og det er
sandsynligvis
det nummer du søger... (Jeg ved ikke om dette er et remix eller en
original - Men
hvis du siger originalen er en gammel tysk slager, må det her sg* næsten
være
remixet

Mvh.. Thomas Elbo

Fra : Rune

Dato : 11-04-03 10:12

Mig bekendt er det faktisk den oprindelige version af Andreas Dorau, de har
brugt i Mandrillen

Fra : Allan Bach

Dato : 11-04-03 18:09

Det er Andreas Dorau med "Komm wieder"