Jensen Easy PCI ISDN fejl på Win2k
Fra : Jesper Grønlund Dine~

Dato : 22-03-01 11:14

Har andre oplevet dette problem:

Jeg har installeret Jensen Easy PCI ISDN adapter med version 3.02 af den
tilhørende Win2k driver (unsigned driver). Adapteren virker fint til data
kald, men når jeg loader ID Caller software (har prøvet 4-5 forskellige) og
et kald kommer ind til et af de registrerede MSN'er genstarter Win2k simpelt
hen !

Jensen Scandinavia og BG Consult i Norge vil ikke give support på dette
problem "..da det jo ikke er et problem med noget af deres software!" -
Bullsh.. Capi driveren er sandsynligvis den skyldige.

Hilsen
Jesper Grønlund Dinesen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-03-01 11:53

"Jesper Grønlund Dinesen" <jesper.g.dinesen@image.dk> skrev i en meddelelse
> Jensen Scandinavia og BG Consult i Norge vil ikke give support på dette
> problem "..da det jo ikke er et problem med noget af deres software!" -
> Bullsh.. Capi driveren er sandsynligvis den skyldige.

Enig, men det kan du jo ikke bruge til voldsomt meget..

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 22-03-01 12:48

"Jesper Grønlund Dinesen" <jesper.g.dinesen@image.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jensen Scandinavia og BG Consult i Norge vil ikke give support på dette
> problem "..da det jo ikke er et problem med noget af deres software!" -
> Bullsh.. Capi driveren er sandsynligvis den skyldige.

RVS-COM ver. 2.0 understøtter W2K.

mvh
Bjørn

Fra : Jesper Grønlund Dine~

Dato : 22-03-01 15:57

Det vil nok ikke hjælpe mig da jeg altid vil skulle benytte den capi driver
der følger med kortet. Også selv om jeg benytter RVS-COM.

Jeg har jo prøvet flere (nu er det 7-8 forskellige) ID Caller programmer og
alle giver samme fejl. Sætter jeg min disk med Windows 98 i maskinen
fungerer det OK.

Fra : Kim Kløve

Dato : 07-06-01 04:52

Prøv at bruge driverne til Win NT 4.0 de virker perfekt på min 2000 jeg
havde nogenlunde det samme problem