Johnny English - Underholdende metervare (~
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 11-04-03 23:52

Jeg kan anbefale Johnny English. Den smager lidt af metervare og ripoff af
Mr. Bean, historien er lidt la-la og de enkelte jokes begynder at ligne
hinanden efter et stykke tid, men...
Det er knaldgodt udført og Atkinsons gummifjæs er stort set uden sidestykke.
Han er IMO sjovere end f.eks. Jim Carrey og Johnny English udnytter hans
fysiske komik optimalt. (Og så er Natalie Imbruglia en rigtig lille cutie.)
Lad være med at forvente mere end underholdning. Men i den klasse er det en
fed film, god til en lørdag aften.

Fra : Tenzel Kim

Dato : 12-04-03 05:49

Kunne ikke være mere uenig. Mage til skrald skal man lede længe efter.
Den eneste posetive ting jeg kan sige om den film er at Natalie
Imbruglia ikke er helt slem at se på :)

Filmen er så forudsigelig og jokes'ne er så lang tid undervejs at man
hele tiden er ca. tre timer foran. Kun for absolutte Mr. Bean fans. Gud
hvor jeg savner dengang Atkinson lavede kvalitetsunderholdning som Black
Adder.

Tenz.

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 13-04-03 00:30

> [...]
> hele tiden er ca. tre timer foran. Kun for absolutte Mr. Bean fans. Gud
> hvor jeg savner dengang Atkinson lavede kvalitetsunderholdning som Black

Jeg synes stadig den var meget skæg, men igen smag er forskellig og jeg er
faktisk ikke uenig i din kritik. Og du har ret, Atkinsons dage med
Blackadder var laaangt bedre end hans Hollywood-stads af i dag, men sådan
ender det tilsyneladende altid. Jeg grinede dog stadig af JE hele vejen
igennem, det var fredag aften og jeg ville bare underholdes. Til det virkede
den fint.

Fra : Sparre

Dato : 13-04-03 15:22

> [...]
> ender det tilsyneladende altid. Jeg grinede dog stadig af JE hele vejen
> igennem, det var fredag aften og jeg ville bare underholdes. Til det

Jeps, enig har lige været i biffen en tur, udemærket underholdning når det
er det man kommer efter...

--
Sparre

Fra : UKStudentLife.com

Dato : 14-04-03 11:46

I have created a web page about the film Johnny English. This page is
designed for non-British people who want to see and understand the
original version of the film. You can look at it before seeing the
film - it
doesn't give away the story. The address is:

http://www.ukstudentlife.com/Britain/Films/English.htm

Regards,

Mark

PS: The website UKStudentLife.com aims to introduce British life and
culture to international students or other non-nationals who are in
the UK. If you know anyone who might be interested, please let him/her
know about it!