Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digitalt fotoalbum
Fra : Søren

Dato : 12-04-03 10:52

Jeg har lige fået nyt kamera (CANON IXUS 400 ) før havde jeg powershot S30.
Jeg har altid brugt Zoombrowser Ex version 3,1, men det nye kamera virker
kun med den nye version 4,0.
Jeg syntes at det program er meget dårligt og søger derfor efter et nyt
program der kan holde styr på alle billeder. Er her nogen der har kendskab
til nogle gode programmer der enten kan downloades eller købes
til en rimelig pris.
Med venlig hilsen
Søren
sht@paradis.dk

Fra : Mikael

Dato : 12-04-03 10:56

"Søren" <xxshtxx@paradis.dk> skrev i en meddelelse.....
[...]

Hej Søren

Jeg bruger selv ThumsPlus 5.0, jeg har brugt prg. side version 3.0, og er
ret glad for det. Andre muligheder er Fotostation, Irfanview (gratis), og
flere andre som jeg ikke lige kan huse navnene på. Hvis du kører XP er der
også muligheder i selve styresystemet.

Mikael (3000)

---

Fra : Henrik Bøggild

Dato : 12-04-03 11:01

> [...]
> program der kan holde styr på alle billeder. Er her nogen der har kendskab
> til nogle gode programmer der enten kan downloades eller købes

Jeg bruger ACDsee hvilket jeg er meget tilfreds med. Forinden jeg valgte
ACDsee, afprøvede jeg JASC aftershot og Fotostation. Jeg droppede disse to
programmer af forskellige grunde som jeg ikke længere kan huske, men der var
nogle småting der irriterede mig herved. Grundlæggende er de dog ganske
gode, så det handler også en del om hvordan du vælger at organisere dine
billeder. Jeg kan kun anbefale at du prøver dig lidt frem. Du kan downloade
trial versions af de fleste programmer.

Henrik

Fra : Carsten Schack-Eriks~

Dato : 12-04-03 16:01

> [...]
> program der kan holde styr på alle billeder. Er her nogen der har kendskab
> til nogle gode programmer der enten kan downloades eller købes

Se på styr på fotografierne på http://www.cse-it.dk , der er fuld indexering
af alt og informationen gemmes i en stadard MS Access database. Du har også
mulighed for at påvirke udviklingen af programmet hvis der er nogle ting du
mener skal forbedres.

Med venlig hilsen
Carsten Schack-Eriksen

Fra : Tommy Flindt

Dato : 16-04-03 12:26

Prøv Adobe Photoshop Album! Den er helt kanon...