Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotobladet,Black & White Photografy
Fra : C. Poulsen

Dato : 10-04-03 22:27

Er der nogen der kander bladet, Black & White Photografy
http://www.gmcmags.com/ , har været omtalt i SDF bladet nr. 2

carsten

Fra : Per Vangkilde

Dato : 11-04-03 11:42

hej
Ja, jeg har købt et par eksemplarer, herunder april nummeret 2003.
Smukt blad. Gode tips og ideer. Vurderer (med mit begynder-stadie), at mange
af de foreslåede teknikker er for viderekommende/den entusiastiske fotograf.
Og dog er der masser af inspiration at hente for enhver der interesserer sig
for S/H.

April nummeret er på 96 sider. Vurderer at der er 15 % annoncer (groft
anslået). Prisen er i DK godt 84,- kr. pr stk.!!!
Købte det i en DSB kiosk.

Du kan købe 12 nummers abonn. direkte i UK for 43 pund...hvilket er under
500,- kr!
mvh
Per