krave vs. tragt
Fra : Majer

Dato : 11-04-03 14:43

Hejsa!

Nu har vi fået bestilt tid til at Creamy skal stereliseres på onsdag i næste
uge. Jeg har ikke rigtig nogen erfaring med det, så I må jo dele lidt ud af
jeres!!

Jeg har læst flere gange at tragten man for med hjem, er nærmest en form for
frihedsberøvelse, og det nænner jeg ikke at byde hende. Det var kæresten der
snakkede med dyrelægen, så jeg ved ikke om de bruger den tragt, eller om det
er den krave som flere andre herinde har nævnt.

Nu er det så, at jeg vil høre om der er nogen der har sådan en krave
liggende, som de vil låne os?!? Så er jeg da helgarderet, hvis det er
tragten vi får med hjem.
Jeg skal selvfølgelig nok betale for porto osv.

Håbefulde hilsner fra
--
Majer
www.majer.dk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 11-04-03 17:26

Hej Majer

Krave og tragt er det samme.

De fleste katte behøver ikke krave, ingen af mine har haft det, så tag ikke
sorgerne på forskud.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Denise

Dato : 11-04-03 17:39

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Majer
>
> Krave og tragt er det samme.
>
> De fleste katte behøver ikke krave, ingen af mine har haft det, så tag
ikke
> sorgerne på forskud.
>
> --
> Nina El Falaki
> Feca Somali & Bengal Cats
> E-mail: cats@feca.dk
> http://www.feca.dk

Hej Nina
Jeg tror, at Majer mente den af stof som faktisk kun anvendes som krave,
hvorimod den stive plastic anvendes som tragt.
Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 11-04-03 17:30

> [...]
> tragten vi får med hjem.
> Jeg skal selvfølgelig nok betale for porto osv.

Hej Majer
Jeg har en stofkrave, men den bruger jeg af og til. De koster kun ca. 40 kr.
tror jeg, så hvis jeg var dig ville jeg købe en, den er meget rar at have,
hvis de en anden gang får et sår eller lignende.
Gentager lige:
Kan findes her http://www.kruuse.com/asp/index.asp
søg på krave, forneden er den som engangskraven t/kat & små hunde,
varenummer 273384.
Jeg tror de fleste dyrlæger har dem, ellers ring og bed dem bestille, så kan
de måske nå og få den hjem
Hilsen Denise

Fra : Majer

Dato : 11-04-03 17:53

Denise wrote:

> Hej Majer
> Jeg har en stofkrave, men den bruger jeg af og til.

Ja det er sådan en stofkrave jeg tænkte på.

De koster
> kun ca. 40 kr. tror jeg, så hvis jeg var dig ville jeg købe
> en, den er meget rar at have, hvis de en anden gang får et sår
> eller lignende.

Jeg vil også gerne bestille en, men jeg tror ikke at den når frem, til når
den skal bruges. Jeg kan jo først bestille den på mandag, og det er onsdag
hun skal under kniven. Og så er det jo påske, så der sender de nok ikke ud.

Jeg kan bare håbe på at min dyrelæge har en vi kan købe... selvom jeg
tvivler. Han har nemlig ikke engang feliway hjemme.

Mange hilsner fra

--
Majer
www.majer.dk

Fra : Denise

Dato : 11-04-03 18:22

> [...]
>
> Jeg kan bare håbe på at min dyrelæge har en vi kan købe... selvom jeg
> tvivler. Han har nemlig ikke engang feliway hjemme.

Hej igen
Nu ved jeg ikke hvor du bor, men Husum mener jeg har den hjemme, men ring
lige først. Jeg tror det var der AnnK fik sin fra. Ellers ville jeg tage fat
i telefonbogen mandag og ringe til de nærmeste dyrlæger, nu har du navnet
Kruuse og katalognummeret.
Hvis alt går galt så skriv igen i næste uge, så må vi finde ud af noget.
Hilsen Denise

Fra : Majer

Dato : 13-04-03 17:35

Denise wrote:

> Nu ved jeg ikke hvor du bor, men Husum mener jeg har den hjemme, men ring
lige først.

Jeg bor i Køge...

Ellers ville jeg tage fat i telefonbogen mandag og ringe
> til de nærmeste dyrlæger, nu har du navnet Kruuse og
> katalognummeret.

Jeg ringer til vores egen dyrlige i morgen tidlig. Så må vi se om han har
den. Eller om den kan nå at blive bestilt til onsdag.

Mange hilsner fra
--
Majer
www.majer.dk