Rullegardiner
Fra : Thomas

Dato : 12-04-03 09:17

Hej

Vi er den lykkelige ejer af en Adria Unica A 430 DD fra 1998. Vi købte den
sidste sommer, og har nu fundet ud af vi gerne vil have sat rullegardiner
med indbygget myggenet i.

Vi har også fundet rullegardinerne på nettet hos www.hks-camping.dk, nu er
problemet så om der er nogen der har erfaringer med selv at montere dem ??

Jeg har ikke så meget forstand på campingvogne og er bange for at ødelægge
noget, så er der nogen der evt. kan komme med gode råd ?? Hvis det er for
besværgligt kan jeg jo få mit lokale campingcenter til at gøre det for mig,
men de penge vil jeg jo gerne spare ??

mvh
Thomas

Fra : Henning Keseler

Dato : 14-04-03 20:03

"Thomas" <-@d.dk> skrev i en meddelelse news:3e97cb67$0$24720$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> besværgligt kan jeg jo få mit lokale campingcenter til at gøre det for mig,

På vores forrige cv, en Dethleffs 430 fra 93, monterede jeg kasettegardiner.
Jeg kan ikke huske hvilket fabrikat det var, men de havde både myggenet og
rullegardin siddende foroven, så man kunne korte af højden hvis der ikke er
plads til standardmålene. Du skal selvfølgelig sørge for at få dem brede nok,
det gør ikke noget de er lidt for brede i forhold til vinduet, der er vel 20 - 30 cm
fra vinduet til sidevæggen.
Det var meget let selv at skrue dem i, og jeg vil mene at det er et typisk gør
det selv job, du kan næsten ikke komme til at ødelægge noget ved det, der
skal hverken bores eller saves, kun skrues et antal skruer i.

mvh. Henning